سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

بازخوردهای یک خبر مبهم در سینماپرس

گزارش دیرهنگام فارابی و اظهار بی‌‎اطلاعی فیلمسازان از مشارکت‌ها و حمایت‌ها / احمدی: خبر را از شما شنیدم!

محمد احمدی تهیه کننده

سینماپرس: در حالیکه بنیاد فارابی صبح امروز در گزارش شش ماهه خود برای اولین بار اعلام کرد در ۲۹ فیلم حمایت و مشارکت دارد ولی محمد احمدی تهیه کننده سینمای ایران به رغم وجود نام فیلمش در فهرست فارابی از این خبر اظهار بی اطلاعی کرد.

بنا بر گزارش سینماپرس، وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خبر مشارکت بنیاد سینمایی فارابی در فیلم«جنجال در عروسی» به کارگردانی سید رضا خطیبی را همین الان از شما شنیدم!

وی افزود: تا همین امروز صبح دوشنبه بیستم خرداد که با فارابی در تماس بودم گفتند صورتجلسه مربوط به مشارکت امضا نشده است.

وی گفت: تعجب می کنم که فارابی قبل از اعلام موافقت خود به تهیه کننده خبر را رسانه ای کرده و بگونه ای ابراز داشته که مدتها از زمان مشارکت می گذرد.

احمدی در عین حال افزود: نمیتوانم رضایت خود را از این اقدام پسندیده انکار کنم و منتظرم تا فارابی میزان مشارکت خود را دقیق تر و به طور رسمی به من اعلام کند.

این گزارش حاکیست لحظاتی پیش به محض انتشار گزارش بنیاد فارابی حسن آقا کریمی نیز دریافت هرگونه وام از این بنیاد را برای فیلم خود تکذیب کرد.

احمدی همچنین درباره تولید فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» به سینماپرس گفت: این فیلم برای سینمای کودک و نوجوان در ژانر کمدی فانتزی ساخته می شود و پروانه ساخت آن را سال

گذشته دریافت کردیم.

وی ادامه داد: با تصویب بنیاد سینمایی فارابی برای تولید این فیلم می توانیم مقدمات تولید آن را آغاز کنیم و از بازیگران شناخته شده سینما استفاده خواهیم کرد.

احمدی یادآور شد: علی رغم اینکه علاقه مند هستم تا «جنجال در عروسی» به جشنواره کودک برسد اما بعید می دانم تا آغاز این جشنواره بتوانیم آن را آماده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.