دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

بدون تغییر نسبت به نسخه جشنواره فجر

ساداتیان: «سایه روشن» در فصل پاییز اکران می شود

سایه روشن

سینماپرس: سید جمال ساداتیان ظهر امروز ۱۲ خرداد گفت: «سایه روشن» به کارگردانی فرزاد موتمن در فصل پاییز توسط بشرا فیلم اکران عمومی خواهد شد.

براساس این گزارش، ساداتیان به سینماپرس گفت: به تازگی پروانه نمایش «سایه روشن» صادر شده است و این فیلم بدون تغییر نسبت به جشنواره فیلم فجر اکران عمومی خواهد شد اما هنوز سرگروه نمایش دهنده آن مشخص نیست.

وی افزود: فیلم سینمایی «آذر شهدخت،پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی هم در عید فطر توسط بشرا فیلم اکران عمومی خواهد شد.

گفتنی است، «سایه روشن» با چهار کارکتر در یک خانه می‌گذرد و روایتی غیر خطی دارد. محمد رضا فروتن،  شقایق فراهانی، الهه استیری، سونیا اسپهروم در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم داستان مرد میانسالی به نام رامین است که دچار فراموشی شده و خانمی به او کمک می‌کند که حافظه‌اش را به دست آورد و یک تریلر عاشقانه‌ای است

آذر، شهدخت، پرویز و دیگران نیز فیلمی به کارگردانی بهروز افخمی است. این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم گردید که در آن مهدی فخیم زاده، گوهر خیراندیش، رامبد جوان، مانی حقیقی، علیرضا خمسه و مرجان شیرمحمدی ایفای نقش کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.