چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

فیلم جدید غفارزاده آخرین مراحل فنی خود را طی می کند/ بکارگیری انیمیشن به شاعرانگی اثر کمک کرده است

مهرداد غفارزاده

سینماپرس: مهرداد غفارزاده کارگردان سینما صبح امروز گفت: فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» آخرین مراحل فنی خود را طی می کند و هفته آینده آماده نمایش خواهد شد.

بنابراین گزارش، مهرداد غفارزاده کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» اظهار داشت: در حال حاضر امیر مهران در بخش کارهای انیمیشن و امیر توسلی مشغول ساخت آخرین مراحل موسیقی این کار است و فیلم هفته آینده آماده نمایش خواهد شد.

کارگردان «گیرنده» گفت : فضای انیمیشنی کار بسیار رضایت بخش است و به شاعرانگی کار افزوده است .

غفارزاده در ارتباط با امیر مهران و نوع همکاری وی توضیح داد : امیر مهران را از سال هشتاد ، در سریال « سه ، پنج ، دو » می شناختم، او در کارهای قبلی من در تلویزیون حضور داشت ، به کارش ایمان دارم و کارهای انیمیشنی او همیشه به دلم می نشیند .

وی گفت: امیر مهران یکی از با استعدادترین جوانان عرصه انیمیشن است .

غفارزاده همچنین درباره پروانه نمایش فیلم گفت: البته ما نسخه ای از فیلم را به وزارت ارشاد برای دریافت پروانه نمایش ارسال کرده ایم و پس از کسب مجوز برای اکران خصوصی این فیلم برای اهالی رسانه و منتقدان اقدام خواهیم کرد.

غفارزاده به ویژگی های کار خود اشاره کرد و افزود: این فیلم نسبت به سایر آثارم از فضای متنوع تری برخوردار است و امیدواریم رضایت مردم و منتقدان را نیز در پی داشته باشد.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به موضوع نوجوانان بزهکار می پردازد . فیلمنامه این فیلم به طور مشترک توسط مهرداد غفارزاده و اکبر روح نوشته شده است و محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است.

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: امیر پورکیان، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری،صدابردار: هادی افشار ،مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، طراح صحنه ولباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تدارکات: توکاج گودرزی، برنامه ریز: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حمید رضا غفارزاده، دستیار برنامه ریز: سحر زرندی، دستیار دوم کارگردان: نوید صلاحی، دستیار سوم کارگردان: مازیار نوروزی، عکاس: علی احسانی، فیلمبردار پشت صحنه: پیام نصیری، دستیار تهیه کننده: حسین الماسی، مسئول امور مالی و حسابداری: علیرضا بختیاری. نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی، امیر حسین حسین رستمی، نادر فلاح ، علی اکبر صحرایی و ارشیا طالبی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برپایه ابن گزارش، «دریا و ماهی پرنده» پس از فیلم سینمایی «گیرنده» دومین تجربه مهرداد غفارزاده در مقام کارگردان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.