سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

در گفت وگو با سینماپرس عنوان شد

رسول نجفیان سریالی سی قسمتی برای شهرداری می سازد

رسول نجفیان در نشست خبری مجموعه «شاه گوش» به کارگردانی داوود میرباقری

سینماپرس: رسول نجفیان بازیگر و خواننده امروز 30 اردیبهشت گفت: اخیراً نگارش فیلمنامه ای را با عنوان «هوا یا پاکی» به اتمام رسانده ام ، این کار درونمایه ای اجتماعی و طنز دارد. ما فیلمنامه این کار را برای تصویب به تلویزیون داده ایم. این سریال در سی قسمت برای معاونت محیط زیست شهرداری کار می شود.

بنابراین گزارش، این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: مشغول بازی و مشاوره کارگردانی سریال شبکه نمایش خانگی «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری بودم که ضبط و فیلمبرداری این کار قبل از عید به اتمام رسید و مونتاژ کار همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: تکلیف سایر فعالیت هایم ده روز دیگر مشخص می شود ، تا ببینم که باید کارگردانی سریالی را بر عهده بگیرم یا کار بازیگری انجام دهم یا مشغول به ساخت  موسیقی کارهایم شوم.

نجفیان در مورد فعالیت های موسیقی خود نیز گفت: همچنین مشغول جمع آوری آلبومی تازه هستم. آهنگ ها و تنظیم آهنگ ها  را خودم  برعهده دارم . ترانه ها نیز از میان برخی سروده های شخصی ام انتخاب شده اند و به دنبال سرمایه گذار برای ساخت این آلبوم هستم.

وی در پایان این گفتگو مورد آلبوم خود توضیح داد:  هنوز نامی برای این آلبوم انتخاب نکرده ام  اما سعی کردم کمی از مایه های موسیقی تلفیقی در این کار استفاده کنم  و امیدوارم  این آلبوم مورد توجه مخاطبان جوان کشورمان قرار گیرد.

بنابراین گزارش، رسول نجفیان در دی ماه ۱۳۲۸ در تهران به دنیا آمد. در دوران دبستان با تاثیرپذیری از شیوه اداره کلاس توسط معلم روحانی خود، ذوق نمایش در او ایجاد شد. نجفان در سال ۱۳۴۸ در هنرکده تئاتر آناهیتا فعالیت داشت. اصالت وی به ایل بختیاری باز می گردد اما او متولد تهران است.موسیقی را از جوانی دنبال می کرد و نواختن دوتار را توسط یک روستایی عاشق ، حیدر همدانی فرا گرفت. نجفیان دارای مدرک کارشناسی روان شناسی از بخش علوم تربیتی مدرسه عالی پارس سابق در سال ۱۳۵۶ است . بازی در تئاتر را زا سال ۱۳۴۸ و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ با فیلم صف ساخته علی اصغر عسگریان آغاز کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.