دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

با تغییر سالن در سرگروه؛

لشگری‌پور: اکران «چ» ادامه خواهد داشت / روش های سنتی برای جذب تماشاگر جواب نمی‌دهد

بابک حمیدیان  در فیلم سینمایی چ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا

سینماپرس: پژمان لشگر‌ی‌پور مجری طرح «چ» امروز ۲۹ اردیبهشت گفت: اکران این فیلم در سینما آزادی و سایر سالن‌های تهران همچنان ادامه خواهد داشت و تنها سالن آن در سرگروه تغییر پیدا خواهد کرد.

بنابراین گزارش، لشگر‌ی‌پور در ادامه به سینماپرس گفت: برای اکران «چ» در شهرستانهایی که فاقد سالن نمایش سینما هستند برنامه جدید در نظر گرفتیم که آن هم اکران این فیلم در سالن های آمفی تئاتر است به عنوان مثل امروز در شهر دهاقان اصفهان پنج سانس اکران خواهیم داشت و طی دو روز آینده هم در ایلام نمایش خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه نمایش چرخشی در شهرستان ها ادامه خواهد داشت ادامه داد: برنامه ویژه‌ای برای اکران «چ» در شهرستان ها در پیش گرفتیم که با روش های سنتی تفاوت زیادی داشت همانطور که حدود ۱۵۰ اکران دانشگاهی در سراسر کشور داشتیم که بعد از پایان نمایش «چ» جزییات پخش این فیلم را اعلام خواهیم کرد.

لشگری‌پور درباره فروش «چ» گفت: علی رغم اینکه به دلیل مدت زمان فیلم سانس‌های کمتری را در اختیار داشتیم و باتوجه به بحث انقلاب و شهدا با زبان جدی که فیلم مطرح می کند با عبور از سقف دو میلیارد به نظرم فروش قابل قبولی را داشته است. البته ظرفیت های جذب تماشاگر در سینمای ایران خیلی بالا است بنابراین اگر از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود برای کلیت سینمای ایران هم مفید خواهد بود ولی با توجه به تجربه هایی که در «چ» داشتیم می توان ظرفیت تماشاگر را بالا برد و روش های سنتی برای جذب تماشاگر دیگر جواب نمی دهد.

«چ» فیلمی ایرانی به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و محصول سال ۱۳۹۲ است که در آن فریبرز عرب نیا، سعید راد،بابک حمیدیان،مریلا زارعی،مهدی سلطانی ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.