جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶

در گفت وگو با سینماپرس مطرح شد

برزویه مستند تاریخ سینمای ایران را ۱۵ خرداد کلید می زند/ ساخت یک پشت صحنه و دو کلیپ از «متروپل» تا هفته آینده

بابک برزویه

سینماپرس: بابک برزویه عکاس فعال سینمای ایران امروز جمعه ۲۶ اردیبهشت گفت: در حال حاضر مشغول آماده سازی یک پشت صحنه و دو کلیپ از فیلم سینمایی «متروپل» ساخته مسعود کیمیایی هستم تا هفته آینده امکان عرضه آنها را در مراسم رسمی افتتاح فیلم را داشته باشم.

بنابراین گزارش، وی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: اخیراً مونتاژ دو فیلم تئاتر از همایون غنی زاده به نام «در انتظار گودو» و «ملکه زیبایی» که ضبط اش را از مدتی پیش آغاز کرده بودم در حال اتمام است. در مجموع کارگردانی تلویزیونی حدود ۴۵ فیلم تئاتر را بر عهده داشته ام.

عکاس سه گانه «اخراجی ها» یادآور شد: این روزها تئاتری با نام«با هم بستنی می خوریم» به کارگردانی  بهاره رهنما را هم فیلمبرداری می کنیم.

عکاس فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی زنند» گفت: مهمترین کار این روزهای من، ساخت یک فیلم مستند در مورد تاریخ سینمای ایران است که تحقیقات این کار ادامه دارد و قرار است شروع فیلمبرداری این کار از موزه سینما باشد و امیدواریم بتوانیم این کار را  تا نیمه ۱۵ خرداد ماه کلید بزنیم.

بابک برزویه در پایان این گفت وگو در مورد فعالیت های عکاسی نیز گفت: امسال بعد از فیلم سینمایی «معراجی ها» ساخته مسعود ده نمکی دیگر کار عکاسی انجام نداده ام، پیشنهادهایی دارم اما هیچکدام قطعی نشده است.

بابك برزويه متولد ۱۳۴۸ در تهران، ليسانس عكاسي از دانشگاه تهران و ليسانس كارگرداني و بازيگري از دانشگاه آزاد است. از ديگر فعاليت هاي وي تدريس رشته گرافيك و عكاسي بوده و دبير جشنواره عكس پيام و عكاسي صنعتي و تبليغاتي نیز می باشد.

فیلم های متروپل، معراجي ها ، رسوايي ،هيس! دخترها فرياد نمي زنند ، اخراجي ها ۳ ، جرم ، محاكمه در خيابان ،  مظفرنامه،   اخراجي ها ۲ ،  زن بدلي،  باغ فردوس، پنج بعد از ظهر ، حكم ، جايي براي زندگي ،  اين زن حرف نمي زند،  بانوي من،   قارچ سمي ، يكي بود يكي نبود ،  كمكم كن   هيوا،  خفاش ،  پدر، سفر به چزابه ،  نجات يافتگان ، نان و شعر ،  سايه هاي هجوم  و ايليا، نقاش جوان در کارنامه عکاسی بابک برزویه به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.