چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

در گفت و گو با سینماپرس

فریال بهزاد: در «حریر» یک مشکل اجتماعی را به صورت جدی بیان می‌کنم

فریال بهزاد*

سینماپرس: فریال بهزاد کارگردان سینما صبح امروز بیست و چهارم اردیبهشت گفت: از آنجایی که موضوع «حریر» یک معضل اجتماعی را روایت می کند باید به صورت جدی بیان شود تا اثر گذار باشد و قصد ندارم این موضوع را به شکل کمدی مطرح کنم.

بنابراین گزارش، این کارگردان درباره تولید فیلم جدیدش به سینماپرس گفت: حدود یک سال است که پروانه ساخت فیلم سینمایی «حریر» را دریافت کردم و به دلیل اینکه فیلم در یک شرکت تبلیغاتی می گذرد، قصد داریم تا برای این شرکت از اسپانسر استفاده کنیم. البته بستر موقعیتی این فیلم می تواند ظرفیت داشتن چندین اسپانسر را هم دارد.

وی با بیان اینکه «حریر» به تهیه کنندگی غلامرضا آزادی ساخته خواهد شد گفت: برای انتخاب بازیگر باید ببینم چه میزان می توانیم بودجه جذب کنیم، قطعا از چند بازیگر مطرح استفاده خواهیم کرد اما دستمزد بازیگران هم بالا رفته است و در این خصوص مشکلات مالی سختی پیش رو داریم.

بهزاد درباره داستان این فیلم گفت: یک دختر چاق قصد دارد لاغر شود ولی چون اعتماد به نفس ندارد همیشه شکست می خورد تا اینکه در طول قصه به دلیل موفقیت های کاری که بدست می آورد اعتماد به نفسش برمی گردد و برای لاغر شدن اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: از آنجاییکه چاقی در تمام دنیا تبدیل به معضل شده است و آغاز کننده بیماری های دیگری مثل دیابت می‌شود اکثر کشورهای دنیا برای رفع این مشکل گروهی را تشکیلی می‌دهند تا با چاقی مبارزه کنند. همه میدانیم که این مشکل بیشتر ناشی از نوع غذاهای فست فودی است که در جامعه رواج پیدا کرده و آدمهای کشور ما هم به دلیل عدم تحرک و ورزش نکردن به این سمت رفته‌اند.

وی افزود: اینگونه مسائل باید با شناخت علمی و دقیق بررسی شود و در قالب فیلم به نمایش در آید تا با فرهنگ سازی مانع از پیشرفت آن شد.

فریال بهزاد با اشاره به عنوان فیلم گفت: «حریر» نمادی از سبکی و لطافت است و از آنجایی که دخنر نقش اول فیلم، مهربان و فداکار است، تصمیم گرفتم این عنوان را برای آن انتخاب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.