یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

رویا شریف به سینماپرس خبر داد

فیلم جدید علیرضا امینی پاییز کلید می خورد/حامدبهدادبه«‌موج کوتاه ۴۴۴» می‌پیوندد

حامد بهداد درنشست خبری فیلم «آرایش غلیظ» در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: رویا شریف تهیه کننده سینما صبح امروز ۲۱ اردیبهشت ماه از کلید خوردن فیلم جدید علیرضا امینی در فصل پاییز و حضور احتمالی حامد بهداد در این فیلم خبر داد.

بنابراین گزارش، وی در ادامه گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای خود گفت:  قرار بود فیلم «موج کوتاه ردیف ۴۴۴» را آغاز کنیم که با گرمای شدید هوا مواجه شدیم.

وی در ادامه افزود: منتظر فروکش گرمای هوا هستیم تا بتوانیم این فیلم را کلید بزنیم، احتمالا فیلمبرداری این کار پاییز خواهد بود.

شریف در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری یادآور شد: لوکیشن ما خلیج فارس است و جزیره خارک، کار به شدت سختی داریم چون ۸۰ درصد فیلم روی آب می گذرد و ۴۰ جلسه فیلمبرداری برای این کار در نظر داریم.

این تهیه کننده سینما در ادامه در مورد بازیگران کار توضیح داد:  علاوه بر بازیگر ترکیه ای «تولگا هان سایشمن»که قرار داد نیز با وی منعقد است  قرار است احتمالا حامد بهداد هم در این فیلم به ایفای نقش بپردازد، امیدوارم تا آن زمان مشکلی برای پیوستن وی به این فیلم ایجاد نشود تا بتوانیم از این بازیگر هم استفاده کنیم.

شریف در مورد داستان کار هم گفت: داستان فیلم انسانی و دینی است و تمام سعی را می کنیم تا این فیلم به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

تهیه کننده «عملیات مهدکودک» در پایان این گفت وگو در مورد عوامل کار نیز گفت: تا کنون حضور علی مردانه به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، سید محسن جاهد به عنوان مدیر فیلمبرداری، علیرضا امینی به عنوان کارگردان در این کار مشخص شده است. 

بنابراین گزارش ، حامد بهداد در دو فیلم «هفت دقیقه تا پاییز» و «بلوک ۹، خروجی ۲» با علیرضا امینی همکاری کرده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.