شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

گزارش اکران و فروش؛

فروش فیلم «پنج ستاره» با چهار روز اکران ۸ رقمی شد

پوستر فیلم پنچ ستاره*

سینماپرس: فیلم سینمایی «پنج ستاره» نخستین تجربه کارگردانی مهشید افشارزاده در چهار روز اکران خود به فروش 10 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «چ» آخرین ساخته حاتمی کیا پس از گذشت ۵۸ روز اکران خود در ۶۰ سالن سینمایی در کل کشور تا به امروز توانسته در تهران یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان و در شهرستان ها ۸۸۰ میلیون تومان فروش کند که در کل دو میلیارد و ۷۰ میلیون تومان فروش کرده است.

همچنین، فیلم سینمایی «طبقه حساس» آخرین ساخته کمال تبریزی  توانسته در ۶۲ روز اکران  تا به امروز با ۱۰۰ سالن سینمایی در کشور در تهران به فروش دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون و در شهرستان ها با  به فروش دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برسد.

همچنین فیلم سینمایی «خط ویژه» ساخته مصطفی کیایی در ۶۳ روز اکران خود در ۵۷ سالن سینمایی در مجموع یک میلیارد و ۳۳۱ میلیون تومان در تهران و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان ها فروش کرده است.

همچنین فیلم سینمایی «معراجی ها» ساخته مسعود ده نمکی تا به امروز که ۸۰ روز از اکران آن در ۵۰ سالن سینمایی کشور می گذرد در تهران ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان و در شهرستان ها سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان فروش کرده که در مجموع  به فروش پنج میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «زندگی جای دیگریست» ساخته منوچهر هادی در ۲۱ روز اکران خود در ۲۰ سالن سینمایی در تهران به فروش ۳۰۰ میلیون تومان رسیده و در دو شهرستان نیز به نمایش درآمده است.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده با سرگروهی سینما آفریقا که از ۱۶ اردیبهشت ۹۳ به اکران درآمد تا به امروز ۱۰ میلیون و ۴۳۲ هزار تومان فروش کرده است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.