شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

در گفتگو با سینماپرس؛

پروین حسینی: برخی از فضای جام جهانی برای تولید فیلم سوء استفاده می‌کنند / «رویای مارسل» ارتباطی به «ردکارپت» ندارد

امیر پروین حسینی*

سینماپرس: سید امیر پروین حسینی تهیه کننده سینما صبح امروز ۲۰ اردیبهشت گفت: وقتی فضاهای مشابه جام جهانی اتفاق می افتد عده ای از آن سوء استفاده می کنند اما برای من که چندین تجربه خارج از کشور دارم اگرچه انجام مقدمات تولید در برزیل کار سختی بود ولی ما با یک فیلمنامه منسجم برای تولید به برزیل سفر خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، سید امیرپروین حسینی درباره تولید فیلم سینمایی «رویای مارسل» با اشاره به تولیدات فیلم های دیگر در ایام جام جهانی به خبرنگار سینماپرس گفت: من شنیدم یک عده‌ای حتی از نام فیلم ما استفاده کردند در حالی که ما دو سال برای این فیلم کار کردیم و فکر کنم تنها فیلمی است که علاوه بر ایران در برزیل هم مجوز دارد ولی تولید فیلم در برزیل کار آسانی نیست که دوستان بدون هماهنگی درباره ساخت فیلم در برزیل خبررسانی می کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: در حال برنامه ریزی زمانی برای تولید این فیلم هستیم ولی هنوز تاریخ دقیقی برای کلید خوردن آن مشخص نشده است و به نحوی این زمانبندی انجام می شود که اول یا آخر جام جهانی در برزیل حضور داشته باشیم. تاکنون حضور رضا عطاران در این فیلم قطعی شده است و یک بازیگر خانم و آقای شناخته شده دیگر نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: به این شکل نیست که تهیه کننده یا گروه فیلمسازی با دریافت پول از نهادی برای ساخت فیلم عازم جام جهانی شوند و به راحتی بتوانند کار تولید کنند.

پروین حسینی با بیان اینکه فضای داستانی «رویای مارسل» ارتباطی به «ردکارپت» ندارد اضافه کرد: سابقه فیلمنامه نویسی رضا مقصودی باتوجه به «لیلی با من است»، «شیدا»، «مهر مادری»، «اخلاقتو خوب کن» و... نشان می دهد که فیلمنامه های سطحی نمی نویسد.

«رویای مارسل» نام جدیدترین اثر از سیدمسعود اطیابی است که یک کمدی اجتماعی و خط اصلی قصه در مورد سبک زندگی ایرانی- اسلامی است. فیلمبرداری این کار همزمان با جام جهانی در شهرهای مختلف برزیل از جمله ریو دوژانیرو انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.