چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

احمدی: اولین نمایش «روز مبادا» در جشنواره فیلم فجر خواهد بود

فیلم روزه مبادا*

سینماپرس: محمد احمدی تهیه کننده سینما صبح امروز ۱۷ اردیبهشت از کلید خوردن فیلم سینمایی «روزمبادا» به کارگردانی فائزه مهدی خانی در یک هفته اخیر خبر داد و گفت: اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

بنابراین گزارش، این تهیه کننده سینما  در ادامه گفتگو با سینماپرس از کلید خوردن فیلم سینمایی «روز مبادا» به کارگردانی فائزه مهدی خانی در یک هفته خبر داد و گفت: این کار اولین فیلم بلند فائزه عزیزخانی محسوب می شود.

وی در ادامه در مورد مدت زمان فیلمبرداری و لوکیشن های این کار خاطرنشان کرد: همه لوکیشن های کار در تهران است و ۲۸ جلسه فیلمبرداری برای این کار در نظر داریم و اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود. این فیلم از مضمونی اجتماعی برخوردار است و مشاوره کار نیز بر عهده عباس کیارستمی است.

تهیه کننده «دوساعت بعد مهرآباد» در مورد اینکه چرا خود فیلمبرداری این کار را بر عهده نگرفته است توضیح داد: همزمان با این کار پیگیر فیلم دیگری به کارگردانی سید رضا خطیبی هستم و به خاطر همین نتوانستم فیلمبرداری این کار را بر عهده بگیرم.

احمدی  در مورد بازیگران کار نیز گفت: بازیگران این فیلم چهره نیستند و طی هفته آینده یک بازیگر شناخته شده به این فیلم اضافه خواهد شد که در حال مذاکره با یکی از بازیگران سینمایی هستیم وبه محض عقد قرارداد اخبارش را اعلام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: وقتی یک کارگردان فیلمنامه اش را برای من می آورد، من با توجه به فیلمنامه و پتانسیلی که فیلمنامه دارد برای کار با یک کارگردان جوان ترغیب شوم. خیلی ها مراجعه می کنند ولی به هر حال تعدادی از آنها برای ساخت می تواند پذیرفته شود. من همیشه با کار اولی ها کار کرده ام و حالا هم کار کردن با جوانان را دوست دارم.

بنابراین گزارش، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مادر هوای رفتن کرده و زندگی اش رنگی دیگر گرفته ...اما اهل خانه او را باور نمی کنند.

 عوامل سازنده این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: فائزه عزیزخانی، مشاوره کارگردان: عباس کیارستمی، تهیه کنندگان: نگار اسکندرفر، محمد احمدی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، مدیر تولید: عباس کلانتری، صدابردارک میر شجاع گراکویی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: چاوش هنرآموز، دستیار اول فیلمبردار: آرش ساسانی، صحنه و لباس: سعید هنرمند، عکاس: امید صالحی، دستیار مدیر تولید: وحید عزیزخانی، مدیر تدارکات: سعید میرزایی، گروه فیلمبرداری: محمد سلحشور، سایان صلواتی، آرمان امینی، تصویربردار پشت صحنه: مجید عزیزخانی، دستیار لباس: مهرآفرین کلاهدوزان، دستیار دوم کارگردان: فرزانه گرایلی، دستیار صدا: مهدی یگانه، تدارکات: محمد واحدی، سینه موبیل: محمد سکوت، حمل و نقل: مجید قلی زاده، اصغر امیری. بازیگران: شیرین آقارضا کاشی، ولی الله عزیزخانی، وحید عزیزخانی، مجید عزیزخانی، سمیرا مدنی، فرزانه گرایلی، شانی عزیزخانی، حسین کاکاوند، اعظم دهقان منشادی، بهروز فروغی، فاطمه گرایلی، فرهنگ لرستانی، با همکاری: امیر اثباتی و سید رضا خطیبی سرابی.

بنابراین گزارش، فیلمهای «دو ساعت بعد مهرآباد»، «آزمایشگاه»، «لطفاً مزاحم نشوید»، «حریم»، «حقیقت گمشده» و «دو فرشته» در کارنامه محمد احمدی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.