سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

سینما و«جشن» های پیش رو!

محمد بزرگ نیا و جواد طوسی دبیران جشن خانه سینما و جشن منتقدان شدند

طوسی-بزرگ نیا

سینماپرس: با پيشنهاد کميته جشن انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايی ايران و تصويب شورای مرکزی «جواد طوسی» به عنوان دبير هشتمين جشن منتقدان برگزيده شد.

بنابر اعلام روابط عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی خانه سینما، هشتمين جشن منتقدان تابستان سال جاری برگزار می شود و معرفی برگزيدگان آکادمی انجمن در سی و دومين جشنواره فيلم فجر و اهدای جوايز به آنها از جمله برنامه هاي اين جشن است که در همین جشن از دو منتقد و هنرمند تجليل و قدرداني خواهد شد.

براساس این گزارش، هفتمين جشن منتقدان دي ماه 92 با حضور چشمگير اهالي سينما و چهره هاي پيشكسوت و جوان در تالار ايوان شمس برگزار شد. در اين مراسم كه با حضور گسترده نامزدهاي اعلام شده در هر رشته همراه بود از پرويز نوري و ايرج كريمي به عنوان منتقد و کيانوش عياری به عنوان هنرمند تجليل به عمل آمد.

شایان ذکر اسن، محمد خزاعی (دوره دوم)، زهرا مشتاق (دوره سوم)، کيوان کثيريان (دوره های چهارم و پنجم) و علی علايی (دوره های ششم و هفتم)؛ دبيران جشن های پيشين انجمن منتقدان بودند.

همچنین طی چند روز گذشته «طهماسب صلح‌جو» از سمت رییس انجمن منتقدان استعفا داد و کیوان کثیریان جایگزین وی شد.

بنابراین گزارش، فرهاد توحیدی رئیس و سخنگوی هیأت مدیره خانه سینما نیز اعلام کرد: در جلسه دوشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه هیات مدیره جامعه اصناف سینمای ایران که با حضور کلیه اعضاء ، بازرس و مدیرعامل خانه سینما برگزار شد «محمد بزرگ نیا» کارگردان برجسته سینمای ایران به اتفاق آراء به عنوان دبیر شانزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران برگزیده شد.

توحیدی همچنین از آغاز روند برگزاری جشن با انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری و مدیر اجرایی در هفته آینده خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.