سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

پایان بازنویسی«این سیب هم برای تو»

نشاط: به محض حمایت کامل بخش خصوصی کلید می زنم / همه اسناد « رنج و سرمستی» را تحویل مرکز گسترش داده ام

محمد نشاط در مراسم ضیافت افطار انجمن تهیه کنندگان سینمای ایران

سینماپرس: محمد نشاط تهیه کننده سینمای ایران صبح امروز گفت: در حال رایزنی برای تامین بودجه فیلم «این سیب هم برای تو» هستیم كه یك بخشی از آن تامین شده و در صورت حمایت کامل برای تولید آن اقدام خواهیم كرد. در عین حال اولویت اول ما برای جذب سرمایه تعامل با بخش خصوصی است

بنابراین گزارش، این تهیه كننده در ادامه به سینماپرس گفت: در صورتی كه پروژه متوقف شود به ناچار برای تامین بودجه آن از دولت كمك می گیریم تا به الان با اسپانسری در كیش صحبت كرده ایم كه بخشی از هزینه‌های تولید را تامین كند . به هر حال تولید فیلم حتی با دستمزد پایین اكنون نیازمند 800 میلیون تومان سرمایه است.

وی با بیان اینكه تولید «این سیب هم برای تو» قطعا در امسال انجام می‌شود افزود: تاكنون هركاری را كه شروع كردیم توانستیم به سرانجام برسانیم اما در این پروژه یكی از سرمایه گذاران از اهالی سینما است قول همكاری داده بود حتی در برخی موارد طبق نظر او انجام دادیم كه در نهایت نظرش نسبت به میزان درصد مشاركت تغییر كرد.

وی یادآور شد: بازنویسی «این سیب هم برای تو» توسط سیروس الوند و نازنین فراهانی به پایان رسیده است. فیلمنامه قصه جذابی را روایت می كند و امیدوارم كار موفق و پرفروشی به مردم عرضه کنیم چرا كه نسل جوان می تواند با آن ارتباط خوبی برقرار كند.

نشاط درباره وضعیت فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» گفت: پرونده این فیلم بسته شده و باید پیگیر مسائل مربوط به اكران آن باشیم. مدیران مركز گسترش از من مابقی حساب‌ها و مدارک مربوطه را خواسته اند كه همین امروز تحویل آنها می شود.

وی درباره تغییراتی كه در فیلم باید طبق نظر جهانگیر الماسی انجام شود گفت: تاكنون به دلیل سفری كه جهانگیر الماسی به آمریكا داشته جلسه‌ای نداشتیم اما با توجه به بازگشت ایشان باید نشستی با وی و مدیران مركز برای تصمیم گیری درباره آن داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.