شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

گزارش اکران و فروش؛

«بادیگران» با فروش کمتر از ۶۰ میلیون اکران را ترک کرد/ فروش «چ» چند قدم به دو میلیارد مانده است

پوستر فیلم با دیگران

سینماپرس: فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا با گذشت 49 روز از اکران یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان فروش کرده است.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «چ» آخرین ساخته حاتمی کیا پس از گذشت ۴۹ روز اکران خود در ۶۰ سالن سینمایی در کل کشور تا به امروز توانسته در تهران یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و در شهرستان ها ۸۳۵ میلیون تومان فروش کند که در کل یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان فروش کرده است.

همچنین، فیلم سینمایی «طبقه حساس» آخرین ساخته کمال تبریزی  توانسته در ۵۵ روز اکران  تا به امروز با ۹۵ سالن سینمایی در کشور در تهران به فروش دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون و در شهرستان ها با  به فروش دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برسد.

همچنین فیلم سینمایی «خط ویژه» ساخته مصطفی کیایی در ۵۶ روز اکران خود در ۵۵ سالن سینمایی در مجموع یک میلیارد و ۶۵۸ میلیون تومان فروش کرده است.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «بادیگران» که سر گروهی خود را به فیلم سینمایی «زندگی جای دیگریست» ساخته منوچهر هادی داد در ۴۵ روز اکران در دو سالن سینمایی تا به امروز توانسته ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروش کند.

همچنین فیلم سینمایی «معراجی ها» ساخته مسعود ده نمکی تا به امروز که ۶۶ روز از اکران آن در ۶۰ سالن سینمایی کشور می گذرد در تهران ۲ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان و در شهرستان ها سه میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان فروش کرده که در مجموع  به فروش پنج میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان رسیده است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «زندگی جای دیگریست» ساخته منوچهر هادی با سرگروهی سینما آفریقا در ۱۴ روز اکران خود در ۱۶ سالن سینمایی در تهران به فروش ۲۰۰ میلیون تومان رسیده و به گفته حبیب اسماعیلی پخش کننده این فیلم سینمایی از اواخر هفته جاری «زندگی جای دیگریست» در شهرستان ها نیز اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.