چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

مراحل فنی «به تهران خوش‌آمدید» از سر گرفته شد

به تهران خوش آمدید

سینماپرس: رضا سبحانی صبح امروز دهم اردیبهشت گفت: کارهای اصلاح صدا و رنگ «به تهران خوش‌آمدید» باقی مانده است که هم اکنون بعد از یک وقفه‌ای به دلیل جابجایی دفتر از سرگرفته شده است.

بنابراین گزارش، این کارگردان در ادامه به سینماپرس گفت: فیلم با ساخت تیتراژ، میکس نهایی و اصلاح رنگ برای اکران عمومی آماده خواهد شد چون در زمان جشنواره به دلیل شتابزدگی فیلم به خوبی آماده نشد اما تصمیم گرفتیم که در زمان مناسبی مراحل فنی آن را به اتمام برسانیم.

سبحانی با بیان اینکه نسخه‌ای که به جشنواره ارائه شد و پذیرفته نشد ناقص بود یادآور شد: بعد از انجام مراحل فنی تهیه کننده برای نمایش آن تصمیم خواهد گرفت.

فیلمنامه این فیلم را مهدی نادری به نگارش درآورده است و رضا سبحانی کارگردانی آن را برعهده دارد. تهیه‌کننده «به تهران خوش آمدید» مجتبی امینی است و محصولی از موسسه شهید آوینی به شمار می‌رود.

هنگامه قاضیانی، مهرداد صدیقیان، همایون ارشادی، رضا ناجی، بابک حمیدیان، رابعه مدنی، عمارتفتی، شقایق فراهانی و سام قریبیان از بازیگران «به تهران خوش‌آمدید» هستند.

این فیلم روايتگر ماجراي دو توريست است که به بهانه‌اي از کشور ايران عبور مي‌کنند و با فرهنگ مردم ايران آشنا و البته با مشکلاتي روبرو مي‌شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.