چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

با فیلمنامه محمدرضا گوهری؛

رضا میركریمی فیلم بعدی كارگردان «زمستان آخر» را تهیه می‌كند

سالم صلواتی*

سینماپرس: سالم صلواتی كارگردان سینما صبح امروز دهم اردیبهشت گفت: به همراه محمدرضا گوهری در حال كار روی فیلمنامه‌ای هستیم كه با آماده شدن آن «رضا میركریمی» تهیه كنندگی آن را برعهده خواهد داشت.

بنابراین گزارش، این كارگردان در ادامه به سینماپرس گفت: تمام تلاش خودمان را خواهیم كرد كه طی شش ماه اول سال پروسه فیلمنامه و پیش تولید را انجام دهیم كه بتوانیم اوایل پاییز فیلمبرداری آن را آغاز كنیم اما هنوز عنوانی را برای فیلمنامه انتخاب نكردیم.

صلواتی یادآور شد: از اتفاقات خوب فیلم «زمستان آخر» آشنایی با رضا میركریمی و محمدرضا گوهری بود كه شرایط خوبی را برای این ارتباط بوجود آورد و اتفاق خوبی برای من خواهد بود.

وی با بیان اینكه هنوز مشخص نیست كه سرمایه گذار این فیلم حوزه هنری باشد ادامه داد: درحالی كه رضا میركریمی تهیه كنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت اما بعد از آماده شدن فیلمنامه برای انتخاب سرمایه گذار اقدام خواهیم كرد كه شاید یكی از گزینه هایمان همان حوزه هنری باشد.

صلواتی در پایان خاطرنشان كرد: جغرافیا فیلم جدیدم در كردستان نخواهد بود بلكه با زبان فارسی ساخته می شود اما جزو فیلم های موارد خاص مورد علاقه من است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.