دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

با تکذیب برخی اخبار در مورد اکران؛

فرجی: «پنج ستاره» به اکران دوم نوروز اضافه شد / شورای صنفی دخالتی در اکران عید فطر ندارد

غلامرضا فرجی*

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی ظهر امروز گفت: قرارداد فیلم سینمایی «پنج ستاره» در گروه آفریقا بعد از اکران «خط ویژه» توسط شرکت نورتابان ثبت شد.

بنابراین گزارش، غلامرضا فرجی در ادامه به سینماپرس گفت: فیلمهایی که پروانه نمایش آنها از سوی سازمان سینمایی صادر می شود توسط شورای صنفی نمایش اعلام خواهد شد تا سرگروه ها براساس آن با دفاتر پخش وارد مذاکره جهت عقد قرارداد شوند.

فرجی با تکذیب خبر اعلام فیلم های اکران عید فطر توسط فیلمسازان و رسانه‌ها گفت: در حالی که فیلمهای اکران ماه رمضان و بعد از آن مشخص نشده اما برخی فیلمسازان و رسانه ها خبر اعلام فیلم های اکران عید فطر را می‌دهند، درحالی که هنوز پروانه نمایش آنها صادر نشده است تا حتی شورا برای آنها تصمیم بگیرد.

وی با بیان اینکه شورای صنفی دخالتی در ترکیب فیلم‌ها ندارد خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه از علی سرتیپی مدیرعامل شرکت پخش فیلمیران به دلیل همکاری در مصوبه هفته گذشته شواری صنفی نمایش مبنی بر عدم اجرای طرح بلیط نیم بها با در نظر گرفتن حقوق سایر فیلم ها که مورد نظر شورای صنفی بوده است تشکر به عمل آمد.

«پنج ستاره» فیلمی به کارگردانی مهشید افشارزاده و نویسندگی علی اکبر قاضی نظام ساختهٔ سال ۱۳۹۱ است که در آن شهاب حسینی، محمود جعفری، همایون ارشادی،امید روحانی، سحر قریشی و لیلا بلوکات ایفای نقش می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.