دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

با انجام میکس نهایی توسط علویان؛

نیک نژاد: «ناخواسته» برای اکران عمومی هشت دقیقه کوتاه شده است / در سینما حرف خودم را می‌زنم

فیلم سینمایی ناخواسته*

سینماپرس: برزو نیک‌نژاد کارگردان سینمای ایران صبح امروز هشتم اردیبهشت گفت: به دلیل نظرات بزرگان عرصه سینما نسبت به نسخه جشنواره تغییراتی را در تدوین «ناخواسته» انجام دادیم و حدود هشت دقیقه کوتاه شده است.

بنابراین گزارش، این کارگردان در ادامه به سینماپرس گفت: البته پیش از اکران در جشنواره قصد اعمال تغییرات را داشتم چراکه به نظرم وجود این هشت دقیقه به لحاظ ریتم نمیتوانست با مخاطب ارتباط برقرار کند اما  فیلم توانست با استقبال مخاطب روبرو شود. برای اکران عمومی هم طبق صحبت هایی که با امیر سیدزاده داشتیم ایشان از اکران «ناخواسته» در مهرماه خبر داده‌اند اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

نیک‌نژاد با بیان اینکه تغییرات طبق نظر خودم انجام شده است و ارتباطی به ممیزی ندارد اظهار داشت: فارغ از اینکه مردم عادی و خواص با فیلم ارتباط خوبی برقرار کردند ولی حس می کنم تا حد امکان باید به تماشاگر احترام گذاشت و به نظرم این تغییرات فیلم با مخاطب بیشتری روبرو خواهد شد.

وی ادامه داد: تجربه نمایش های مختلف به من نشان داد که برای «ناخواسته» مردم تبلیغات چهره به چهره انجام خواهند داد و در نهایت فیلم از این طریق دیده خواهد شد.

نویسنده «دودکش» با اشاره به اینکه بین تلویزیون و سینما به لحاط نحوه کار تفاوت قائل است گفت: در سینما حرف خودم را می زنم ولی در تلویزیون باید به حرف خیلی‌ها گوش کرد. در سینما به لحاظ اینکه با مردم زندگی کردم و از خواسته‌های آنها با خبرم به دنبال طرح و انتقال حرفهای خودم هستم.

مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهدی فقیه، محمد سیدزاده، و همچنین ستاره اسکندری، فرهاد قائمیان و همایون ارشادی بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم یک اثر جاده ای است و مضمونی درام و عاشقانه دارد که تهیه کنندگی آنرا محمدحسین لطیفی و امیر سیدزاده بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.