یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

با داستانی در مورد دو نوجوان؛

طالبی: «قول» در استان گیلان فیلمبرداری می‌شود / بازیگران صاحب نام را به فیلم اضافه می‌کنیم

محمدعلی طالبی*

سینماپرس: محمدعلی طالبی صبح امروز هفتم اردیبهشت ماه گفت: «قول» در پیش تولید است و تا یک ماه آینده کلید می خورد و از آنجایی‌که این فیلم در شمال کشور در استان گیلان فیلمبرداری می‌شود این روزها در حال انتخاب لوکیشن‌های آن هستیم.

بنابراین گزارش، این کارگردان در گفتگو با سینماپرس درباره انتخاب بازیگران «قول» ادامه داد: اکثر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند از اهالی گیلان خواهند بود. فیلم برای کودکان است و با زبان کودک و نوجوان برای جشنواره کودک و نوجوان سال ۹۳ آماده می کنیم.

طالبی با بیان اینکه فصل مورد نظر برای تولید بهار خواهد بود اضافه کرد: برای حمایت فارابی از این فیلم اقداماتی را انجام دادیم تا بتوانیم فیلم را هرچه بهتر بسازیم ولی اکنون خودم تهیه فیلم را آغاز کردم که البته احتمالا از چند بازیگر شناخته شده هم استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه فیلمنامه «قول» توسط حسن بیانلو نوشته شده است درباره داستان آن گفت: این فیلم درباره زندگی دو نوجوانی است که در شمال کشور حضور دارند و اتفاقاتی پیرامون آن انجام می شود، این فیلمنامه در بخش فیلمنامه‌نویسی جشنواره کودک و نوجوان اصفهان موفق به دریافت پروانه زرین شد.

گفتنی است، سال گذشته فیلمنامه «قول» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان به عنوان بهترین سناریو انتخاب شد که پروانه ساخت ویدئویی آن نیز صادر شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.