سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷

سازمان سینمایی پاسخ روشن نمی دهد!

سلامی: «دربست آزادی» در انتظار پروانه نمایش است / امیدوارم فیلمم مانند «معراجی ها» مخاطب داشته باشد

دربست آزادی*

سینماپرس: تهیه کننده فیلم سینمایی «دربست آزادی» درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: پروانه نمایش آن در نوبت است و هنوز نظر قطعی شورا نسبت به فیلم مطرح نشده است ما منتظر صدور این پروانه هستیم تا بتوانیم برای اکران آن تصمیم قطعی بگیریم.

بنابراین گزارش، رضا سلامی با اشاره به اکران این فیلم به سینماپرس گفت: امیدوارم کسانی که فیلم «معراجی‌ها» را دیدند مخاطب «دربست آزادی» هم باشند. به نظرم به همان میزان که منتقدان با فیلم ارتباط برقرار کردند مخاطب نمی تواند از فیلم لذت ببرد اما به دنبال برخی فضاسازی‌ها برای هرچه دیده شدن فیلم هستیم.

سلامی با بیان اینکه در این فیلم از بازیگران مطرحی استفاده شده است گفت: قصد ندارم که «دربست آزادی» در گروه سینمایی خاص قرار بگیرد چراکه این گروه منجر به فیلم‌سوزی می‌شود که در جشنواره فجر هم این فضاسازی را برای فیلم انجام دادند. حتی در جشنواره فیلم فجر که قرار بود برای بخش نوعی تجربه که فیلم «دربست آزادی» در آن قرار داشت جایزه‌ای در نظر گرفته شود، موضوع منتفی شد و به بدترین شکل فیلم اکران شد.

وی با اشاره به اینکه نسبت به نسخه جشنواره تغییری در فیلم ایجاد نشده است گفت: سازمان سینمایی پاسخ روشنی برای اکران این فیلم نمی دهد. زمانی که جشنواره فجر تمام شد برای دریافت پروانه نمایش مراجعه کردم که گفتند «تازه جشنواره تمام شده است و بعدا مراجعه کنید» یا  اسفندماه مراجعه کردم گفتند «شب عید است باشد برای بعد از عید» حتی بلافاصله بعد از نوروز مراجعه کردم که گفتند «تازه تعطیلات تمام شده خبر می دهیم» و هنوز هم خبر درستی به ما نداده‌اند!؟

وی همچنین یادآور شد: نظر ما برای اکران «دربست آزادی» بعد از جام جهانی است ولی با توجه به حضور فرزند علی پروین در فیلم برنامه ویژه‌ای برای تبلیغات آن داریم.

سحر قریشی، امید علومی، حسام شجاعی،‌ کرامت رودساز، شهره قمر، ذبیح افشارو مانی حیدری از بازیگران حاضر در «دربست آزادی» هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از : کارگردان: مهرشاد کارخانی، تهیه‌کننده:رضا سلامی، نویسنده: مهرشادکارخانی با همکاری مجید رحیمیان، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، صدا بردار: اسحاق خانزادی، موسیقی: ستار اورکی، تدوین: فرامرزهوتهم، دستیار اول کارگردان: علی صفی خانی، برنامه‌ریز: روناک رنجی، طراح صحنه و لباس: علی ابراهیمی، چهره‌پردازی: نیلوفر گوهردوست و پیام عبدی، دستیاراول فیلمبردار: اکبر دهقان، گروه فیلمبرداری: مهیار پناهی وعلیرضا عرب، دستیار صدا: مهران بهروزی‌نیا، دستیار صحنه و لباس: شیما حاتمی، عکاس: مریم جوادی، منشی صحنه: فروغ غیاثوند، جانشین تولید: دانیال امینی و دستیارتولید: رضا عسکرین.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.