دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹

اکران ویژه «چ» برای ناشنوایان آغاز می شود

فیلم چ

سینماپرس: فیلم سینمایی «چ» ساخته ابراهیم حاتمی کیا از هشتم اردیبهشت روزهای دوشنبه ساعت 17:30 با زیر نویس فارسی برای مخاطبان ناشنوا روی پرده سینما آزادی می رود.

بنا براین گزارش، همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س)، با همت و همکاری شرکت گلرنگ و در اقدامی فرهنگ دوستانه،‌ بلیط های فیلم سینمایی «چ» جهت تماشای هموطنان ناشنوا چاپ شده و آماده توزیع شد.

هزینه بلیط ها توسط شرکت گلرنگ و به منظور تکریم این هموطنان عزیز و تشویق به حضور ایشان در سالن های سینما و مشارکت در این امر فرهنگی صورت گرفته است.

از هشتم اردیبهشت ماه ، روزهای دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ سینما آزادی بانسخه همراه با زیرنویس فارسی فیلم سینمایی «چ» میزبان عزیزان ناشنوا خواهد بود.

بنابراین گزارش، این بلیط ها در اختیار نهادهای دولتی و غیر دولتی مرتبط با ناشنوایان قرار خواهد گرفت و عزیزان ناشنوا می توانند طی روزهای آتی جهت تهیه بلیط با نهاد حامی خود تماس حاصل نموده و از جزئیات و نحوه دقیق تهیه بلیط کسب اطلاع نمایند.

بنابر این گزارش، فیلم سینمایی «چ» نقش شهید چمران را فریبرز عرب‌نیا ایفا می‌کند و ‌سعید راد، فریبرز عرب‌نیا، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمد مهدی سلطانی، امیر رضا دلاوری و اسماعیل سلطانیان به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند.

حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد ۱۳۵۸ زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری فیلم را برعهده دارد و به عباس بلوندی طراحی صحنه و لباس فیلم سپرده شده است. مهرداد میرکیانی طراحی چهره پردازی را عهده دار شده و بهمن اردلان نیز صدابرداری این فیلم را انجام می‌‌دهد. مهدی حسینی‌وند و بهزاد عبدی به ترتیب مسئولیت تدوین و ساخت  موسیقی فیلم را برعهده دارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.