دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

بدون تغییر نسبت به نسخه جشنواره؛

نائیجی: «حق سکوت» در ماه رمضان اکران می‌شود

حق سکوت*

سینماپرس: محمد‌هادی نائیجی کارگردان «حق سکوت» گفت: رضا میرکریمی(تهیه کننده فیلم) با حوزه هنری برای اکران ماه مبارک رمضان توافقاتی را انجام داده‌اند اما هنوز قطعی نشده است و به نظرم باتوجه به داستان و قالب فیلم، ماه رمضان زمان خوبی برای اکران این فیلم خواهد بود.

بنابراین این گزارش، این کارگردان در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: در فیلم حق سکوت نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر برای اکران عمومی تغییراتی انجام نشده است، در جشنواره شرایط مناسبی برای نمایش فیلم فراهم شد که توانست با مردم، اهالی سینما و رسانه ارتباط خوبی را برقرار کند همانطور که فرصت گرفتن سیمرغ برای بهترین فیلمنامه پیدا کرد و در سه رشته هم کاندیدا شد که این اتفاق‌ها برای فیلمساز تجربه اول اهمیت بسیاری دارد.

نائیجی درباره پیش بینی‌اش از اکران در ماه رمضان گفت: از آنجایی‌که من تجربه تخصصی از جدول اکران ندارم اما از تهیه کنندگان و پخش کنندگان که پرسیدم به این موضوع اشاره کردند که ویژگی ماه رمضان اکران" افطار تا سحر" است و از آنجایی‌که رییس سازمان سینمایی هم علاقه مند به اجرای طرح «سلام سینما» هستند از این طرح ماه مبارک نیز به حتم استقبال خواهند کرد.

وی درباره فعایت جدیدش گفت: در حال ارزیابی فیلمنامه هایی که در گذشته نوشته‌ام هستم که برای تولید جدید یکی از آنها را انتخاب کنم. جشنواره گذشته نشان داد  باید به موضوعی پرداخت شود که مستقیما به مردم بپردازد و اگر به این موضوع توجه شود سینما رونق پیدا می کند و مردم هم با فیلم به خاطر همذات پنداری ارتباط واقعی برقرار می‌کنند.

نائیجی در پایان گفت: رضا میرکریمی یکی از بهترین تهیه کنندگانی است که می‌شناسم و من علاقه دارم که این همکاری ادامه پیدا کند.

در خلاصه داستان فیلم حق سکوت آمده است: میرهاشم طلبه‌ای جوان است که به همراه همسرش فرشته به تازگی توانسته خانه‌ای کوچک بخرد. تهیهٔ پول خانه باعث شده میرهاشم از چک بانکی استفاده کند و حالا چک به دست یک شرخر افتاده است.

حسام محمودی، شیرین اسماعیلی، هوتن شکیبا، خسرو شهنواز از بازیگران این فیلم هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.