جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

نشاط در گفتگو با سینماپرس:

پانزدهم اردیبهشت ماه «این سیب هم برای تو» کلید می خورد / تکلیف «رنج و سرمستی» هنوز مشخص نیست!

محمد نشاط در مراسم ضیافت افطار انجمن تهیه کنندگان سینمای ایران

محمد نشاط؛ تهیه کننده «این سیب هم برای تو» درباره ساخت این فیلم، گفت: هنوز با عواملی که در نظر داریم قرارداد نهایی را ثبت نکردیم و فعلا در حال مذاکره هستیم و فیلمبرداری آن طی 45 جلسه انجام خواهد شد.

محمد نشاط؛ تهیه کننده «این سیب هم برای تو» درباره ساخت این فیلم به سینماپرس، گفت: مدتی است بازنویسی این فیلمنامه توسط سیروس الوند و نازنین فرهانی آغاز شده است و به محض پایان این مرحله مقدمات ساخت آن به کارگردانی «سیروس الوند» آغاز خواهد شد.

وی افزود: هنوز با عواملی که در نظر داریم قرارداد نهایی را ثبت نکردیم و فعلا در حال مذاکره هستیم، درباره فیلمبرداری این کار توسط هومن بهمنش هم باید بگویم با توجه به قول ایشان به یکی از فیلم‌ها این امکان وجود دارد که امکان همکاری با وی را نداشته باشیم اما در صورتی که تولید ما زودتر آغاز شود، بهمنش فیلمبرداری «این سیب هم برای تو» را انجام خواهد داد.

نشاط خاطرنشان کرد: پانزدهم اردیبهشت ماه قطعا فیلمبرداری «این سیب هم برای تو» آغاز خواهد شد چرا که فیلمبرداری این فیلم از کیش آغاز می شود و به دلیل گرمای این منطقه باید کار را در این ایام آغاز کنیم و بعد از بازنویسی قرار داد بازیگران انجام خواهد شد تا فیلمبرداری هم طبق برنامه شروع شود.

وی در پاسخ به اینکه در کیش اسپانسری هم در نظر گرفتید، گفت: حالا باید دید چه اتفاقی می‌افتد و در انتخاب اسپانسر فیلمنامه تعیین کننده خواهد بود و طبق صحبت های سیروس الوند، زمان فیلمبرداری «این سیب هم برای تو» طی 45 روز انجام خواهد شد.

نشاط درباره فیلم سینمایی «رنج و سرمستی»، گفت: قرار است درباره این فیلم جلسه‌ای با مدیران مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی داشته باشیم و باید در جلسه‌ای نسبت به آینده این فیلم تصمیم بگیریم.

داستان فیلم «رنج و سرمستی» که در یک گستره زمانی سی ساله از قبل از جنگ تحمیلی آغاز شده و تا زمان حال ادامه دارد، به نقش زنان و جوانان دردوران دفاع مقدس و تداوم این نقش در پیشبرد علمی و فنی کشور می پردازد و فیلمبرداری آن در نقاط مختلفی در سراسر ایران انجام خواهد شد

ماه چهره خلیلی، شهرام پور اسد، مهدی صبائی، هرمز سیرتی، احمد کاوری، حسین خانی بیگ و ... از بازیگران این فیلم هستند

عوامل تولید فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» عبارتند از: کارگردان: جهانگیر الماسی/ مشاور کارگردان: احمدرضا گرشاسبی/ مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری/ صدابردار: بهمن اردلان/ چهره پرداز: شیرازی/ طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی/ دستیار کارگردان: علی نشاط/ منشی صحنه: حسین خورزوئی/ تدوینگر: کیانوش عیاری. تهیه کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و محمد نشاط.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.