سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

با پخش حوزه هنری

«خانه‌ای کنار ابرها» اوایل پاییز به صورت گسترده اکران عمومی می‌شود

فیلم خانه ای کنار ابرها*

روح الله برادری؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» درباره اکران این فیلم، گفت: حوزه هنری پخش این فیلم را برعهده گرفته است و در نظر داریم تا این فیلم را در اوایل پاییز به صورت گسترده اکران عمومی کنیم.

روح الله برادری؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» درباره اکران آن به سینماپرس گفت: حوزه هنری پخش این فیلم را برعهده گرفته است و در نظر داریم تا این فیلم را در اوایل پاییز به صورت گسترده اکران عمومی کنیم.

وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس در مهرماه «خانه‌ای کنار ابرها» می تواند با استقبال مواجه شود و این فیلم با سرگروه اکران خواهد شد چراکه بضاعت کافی برای جذب مخاطب را دارد و در این فیلم از موقعیت های طنز استفاده شده است.

«خانه‌ای کنار ابرها» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سید جلال دهقانی اشکذری و تهیه‌کنندگی روح‌الله برادری محصول سال ۱۳۹۲ است که در آن هدایت هاشمی، حامد کمیلی، آفرین عبیسی و نگار عابدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم در دهه ۶۰ می‌گذرد، جائیکه دو دوست برای رسیدن به هدفی با یکدیگر همراه می‌شوند.

نویسنده: سید جلال دهقانی اشکذری / دستیار اول و برنامه ریز: سید مهدی فرخ پور / مدیرتولید: محمود محمد طائمه / طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی / طراح گریم: کامران خلج / مدیر فیلمبرداری: علی محمدزاده / تدوین: بهمن داداشی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.