یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹

«مردی که مادرم عاشقش بود» علی رفیعی به مرحله تمرین بازیگری رسید/پروانه ساخت به سال 93 موکول شد

علی رفیعی

علی رفیعی این روزها در حال تمرین با دو بازیگر اصلی مهناز افشار و حمید فرخ نژاد برای بازی در فیلم سینمایی «مردی که مادرم عاشقش بود» است که سال آینده به صورت جدی وارد پیش تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، علی رفیعی این روزها در حال تمرین با دو بازیگر اصلی مهناز افشار و حمید فرخ نژاد برای بازی در فیلم سینمایی «مردی که مادرم عاشقش بود» است که سال آینده به صورت جدی وارد پیش تولید می‌شود.

براساس این گزارش، نقش اصلی این فیلم را یک کودک بازی خواهد کرد و این روزها علی رفیعی قصد دارد با این تمرین ها بین دو بازیگر با کودک هماهنگی ایجاد کند و این شیوه بازی گرفتن بیشتر از تجربه رفیعی در تئاتر نشات می گیرد.

گفتنی است، بچه های زیادی برای این فیلم تست دادند که شرط اول رفیعی هماهنگ بودن کودک با دو بازیگر اصلی است و بعد از تعطیلات فیلمنامه «مردی که مادرم عاشقش بود» برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه خواهد شد.

علی رفیعی در آخرین اظهار نظرش درباره ساخت این فیلم به سینماپرس گفت: من نمی توانم راجع به کاری که هنوز مشخص نشده حرف بزنم و درباره پروسه ساخت و یا فیلمنامه من هیچ حرفی با رسانه ها نزده ام. زمانی می توانم حرف بزنم که پروانه ساخت در دستم باشد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که حضور محمود کلاری به عنوان مدیر فیلمبرداری و پیمان جعفری به عنوان مدیر تولید در این پروژه قطعی است. همچنین حضور حمید فرخ نژاد و مهناز افشار برای ایفای نقش های اصلی این فیلم در نظر گرفته شده‌اند.

«ماهی ها عاشق نمی شوند» و «آقا یوسف» فیلم های قبلی علی رفیعی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.