جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶

اواخر اسفند در شمال کشور/

نادر معصومی «مثل زندگی» را کلید می‌زند

رشاد

تهیه کننده «مثل زندگی» از کلید خوردن این فیلم به کارگردانی نادر معصومی در اواخر اسفندماه در شمال کشور خبر داد.

بهروز رشاد، تهیه کننده سینما، در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «مثل زندگی» به کارگردانی نادر معصومی را دریافت کرده ایم و در حال حاضر مشغول پیش تولید این کار هستیم و قرار است این فیلم 27 اسفند ماه کلید بخورد.

تهیه کننده «دامنه های سفید» در ادامه در مورد لوکیشن ها و مدت زمان فیلمبرداری این کار، اظهار داشت: لوکیشن ما اطراف تالش و روستاهای شمال است و 45 جلسه فیلمبرداری نیز برای این کار در نظر داریم.

رشاد در ادامه در مورد بازیگران این کار نیز، اظهار داشت: قرار است اکثر بازیگران فیلم بومی باشند و در حال حاضر با چند بازیگر چهره هم در حال مذاکره هستیم که به محض نهایی شدن اسامی آنها را اعلام می کنیم. 

وی در ادامه در مورد عوامل فیلم نیز، اظهار داشت: تا کنون حضور نادر معصومی به عنوان کارگردان و فیلمبردار، بهروز صادقی به عنوان عکاس، فرامرز بادرامپور به عنوان طراح صحنه و لباس و مجید فهیم خواه به عنوان نویسنده در این کار قطعی شده است.

تهیه کننده «مثل زندگی» در خصوص داستان این فیلم نیز، اظهار داشت: مضمون اصلی قصه در ارتباط با رویا سینما است. چند جوان در رویای بازیگری و فیلم ساختن هستند که برای تحقق آرزوی خود سراغ سوپر استارها می روند اما بعد از ناامیدی از آنها تصمیم می گیرند خودشان شخصا یک فیلم بسازند

تهیه کننده «شیفته» در ادامه افزود: فیلم سینمایی «سرزمین رها» ساخته فرهاد مهرانفر  را در بخش نوعی تجربه سی و دومین داشتیم اما از نتایج این بخش به هیچ وجه راضی نیستم. چرا که عملا این بخش اطلاع رسانی خوبی نشد و قرار بود در انتها این بخش داوری شود که این کار هم صورت نگرفت و خیلی تبلیغات در این بخش صورت نگرفت و سالن های برج میلاد و خانه هنرمندان با سالن های تقریباً خالی این فیلم ها را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه افزود: اگر می دانستیم قرار است بخش نوعی تجربه این گونه برگزار شود، اصلا فیلم را به نمایش نمی گذاشتیم و بعد از صدور پروانه نمایش «سرزمین رها» را اکران عمومی خواهیم کرد.  

بنابراین گزارش، «دامنه های سفید»، «شبی در تهران»، «زمانه» و «شیفته» در کارنامه تهیه کنندگی بهروز رشاد به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.