سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱

بررسی نگرانی‌های رهبری با حضور ایوبی

تشکیل کارگروه در کمیسیون فرهنگی مجلس برای تحقق مطالبات رهبری/ وزارت ارشاد دقت بیشتری کند

مقام معظم رهبری

سخنگوی فرهنگی مجلس از بررسی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره خبر داد وگفت: کارگروهی ویژه ای برای تحقق مطالبات رهبری ایجاد شد.

به گزارش سینماپرس، سید علی طاهری، سخنگوی فرهنگی مجلس با یادآوری جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار داشت: در ابتدای جلسه اخبار فرهنگی کشور مورد بحث و بررسی نمایندگان مجلس قرار گرفت.

این نماینده مردم در دولت نهم در ادامه افزود: بررسی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره فجر از دیگر دستور کارهای  کمیسیون فرهنگی مجلس بود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی با یادآوری حضور رئیس سازمان سینمایی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون فرهنگی مجلس، تصریح کرد: در این جلسه گزارشی در خصوص برگزاری جشنواره‌های فیلم فجر، موسیقی و تئاتر از سوی مسئولان مربوطه به نمایندگان ارایه شد.

وی در ادامه افزود: با بررسی های انجام شده مشخص شد که جشنواره فیلم فجر در سال جاری با نقاط مثبت بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار شده است.

طاهری در ادامه با یادآوری نقاط ضعف برگزاری جشنواره فجر در سال جاری، خاطرنشان کرد: مقرر شد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دقت بیشتری به خرج داده و از این پس ورود محتوایی به مباحث جشنواره داشته باشد.

سخنگوی کمسیون فرهنگی مجلس همچنین از تشکیل جلسه مشترکی بین کمیسیون فرهنگی و آموزش تحقیقات مجلس پیرامون دغدغه های اخیر مقام معظم رهبری که حول مسائل فرهنگی بوده خبر داد و افزود: در این جلسه مقرر شد کار گروه ویژه ای متشکل از اعضای دو کمیسیون شکل گرفته و با برنامه ریزی منسجم در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری حرکت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.