یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

به کارگردانی افشین صادقی؛

فیلمبرداری «حنا» به نیمه رسید

حنا

فیلمبرداری فیلم تلویزیونی «حنا» به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی به نیمه راه رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری تله فیلم «حنا» به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی که با مشارکت موسسه تصویر شهر و شبکه پنج سیما برای پخش در ایام نوروز از همین شبکه آماده می شود، به نیمه رسید.

بنابراین گزارش، سیدهادی منبتی مدیرعامل موسسه تصویر شهر به همراه محمدرضا اصلاح مدیرتولید این موسسه، هفته گذشته از پشت صحنه فیلم تلویزیونی «حنا» که فیلمبرداری آن در لابی برج میلاد بود، بازدید کردند که ضمن دیدار با عوامل فیلم، افشین صادقی کارگردان فیلم در خصوص روند اجرای پروژه توضیحاتی را ارائه داد.

فیلم تلویزیونی «حنا» با محوریت اصلی بحث ازدواج، مشکلاتی که برای افراد تنها ایجاد می‌شود را روایت می‌کند و از اواخر بهمن ماه سال جاری فیلمبرداری خود را در محوطه دریاچه شهدای خلیج فارس واقع در منطقه 22 آغاز کرد که بعد از فیلمبرداری در محوطه برج میلاد و سالن همایش های آن، گروه کار خود را در منطقه پل مدیریت ادامه خواهد داد.

در این تله فیلم افسانه چهره آزاد در نقش ثریا، شهراد وثوقی در نقش مجید، نیما شاهرخ شاهی در نقش پدرام، شبنم معززی در نقش فروغ، مینا وحید در نقش حنا و ژیلا دایی در نقش آذر بازیگران اصلی هستند .

دیگر عوامل فیلم تلویزیونی «حنا» عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: افشین صادقی/ نویسنده: محمد بکایی/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مجید مافی/ مدیر تولید: حسن خضرآبادی/ مدیر تصویربرداری: رضا وداد تقوی/ صدابردار: کریم کاشانی/ طراح چهره پردازی: احسان رناسی/ طراح صحنه و لباس: محمد صادقی/ عکاس: اسرافیل قاسمی و مجری طرح: مصطفی زهره وند/ محصول مشترک موسسه تصویر شهر و شبکه پنج سیما.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.