جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴

پس از قرارداد با پخش‌کننده فیلم؛

«ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» نیمه دوم سال آینده اکران می‌شود

صابر ابر در فیلم ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه به کارگردانی  ابراهیم ابراهیمیان

حسن کلامی، گفت: فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره هیچ تغییری نخواهد کرد و تلاش خواهیم کرد با پیدا کردن پخش کننده، این فیلم را نیمه دوم سال 93 اکران کنیم.

حسن کلامی، تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد تغییر احتمالی تدوین فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان برای اکران عمومی ، اظهار داشت: فیلم برای اکران عمومی نسبت به نسخه به نمایش درآمده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر هیچ تغییری نخواهد کرد.

تهیه کننده «زخم شانه حوا» در ادامه در مورد زمان اکران کار نیز، اظهار داشت: در حال حاضر هنوز  پخش کننده فیلم مشخص نیست و در حال مذاکره با پخش کننده های مختلف هستیم و تلاش می کنیم که فیلم را در نیمه دوم سال 93 اکران کنیم.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و بازی صابر ابر، نازنین بیاتی و پریوش نظریه در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت.

این فیلم داستان ریحان و طا‌ها است که مدتی است به واسطه یک آگهی در روزنامه مشغول پرستاری از پیرمردی به نام منوچهر آصف هستند. به زودی در خانه آصف حوادثی رخ می‌دهد که طا‌ها و ریحان را دچار استیصال کرده و آن‌ها را بر سر دوراهی تصمیم گیری قرار می‌دهد.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

نویسنده فیلمنامه: سارا سلطانی، ابراهیم ابراهیمیان، کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان، مدیر فیلمبرداری:  علیرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراحان گریم: فاطمه کمالی، زهرا کمالی، عکس: مهدی دلخواسته، منشی صحنه: ندا آصف، مجری طرح و برنامه ریز: سحر صباغ سرشت، سرمایه گذار: وحید جمالی، تهیه کننده: حسن کلامی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.