شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲

بلاتکلیفی یک فیلم برای نمایش عمومی

اسلاملو: اکران «شهابی از جنس نور» منوط به پایان دعواهای ادامه‌دار مسئولان است

محمدرضا اسلاملو*

محمدرضا اسلاملو در رابطه با وضعیت اکران فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» عنوان کرد: اگر بحث‌ها و دعواهای ادامه‌دار مسئولان به پایان برسد، این فیلم که هنوز تهیه‌کننده مشخصی ندارد نیز اکران خواهد شد.

محمدرضا اسلاملو در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با اکران فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» عنوان کرد: اگر مدیریت جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی فرصت کند و دعواهای ادامه دار، بحث های مالی و اداری به پایان برسد امیدوارم که شهابی از جنس نور نیز به مرحله اکران برسد.

وی ادامه داد: «شهابی از جنس نور» تهیه کننده مشخصی ندارد اما مجری طرح روح‌الله برادری بود که هنوز درمورد بحث های مالی، طرفین به سرانجام نرسیده اند. من دلم برای بیت المالی که هزینه شده، می‌سوزد و دوست دارم که هرچه زودتر مرکز گسترش با کسی طرف قرار دادشان بوده مباحثشان تمام شود و اجازه بدهند که ما هم هرچه زودترکار را تمام کنیم. چون این فیلم باید تدوین شود و کمبودهاش برطرف شود تا ان شاءالله بتواند اکران شود.

اسلاملو در مورد تدوین مجدد «شهابی از جنس نور» تصریح کرد: این فیلم باید مجدد تدوین شود اما هنوز این فرصت برایم پیش نیامده است، متاسفانه من حتی یکبار هم این فیلم را روی پرده سینما ندیدم و این به دلیل فرصت کمی بود که در اختیار داشتیم.

وی  افزود: یکی از مشکلات جشنواره فجر این بود که فیلمسازان فرصت کافی در اختیار نداشتند تا فیلم‌هایشان را آنطور که دوست دارند تحویل بدهند و این شد که حتی کارگردان‌های نام آشنای سینمای ایران نیز فیلم‌هایشان نتوانستند موفقیتی را کسب کنند. در صنعت عظیم فیلمسازی دنیا سینمای بازبینی وجود دارد و فیلمساز با مشورت همکارانش مشکلات فیلم را بیرون می آود، من باور دارم عدم موفقیت نصف فیلم ها همین فرصت کم بود و همینطور اطمینان دارم که اشخاصی مثل مهرجویی که از بزرگان سینما هستند دوباره فیلم خود را تدوین خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.