دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸

در گفت‌وگو با سینماپرس؛

عنصری: تردیدهایم باعث شد تا امروز فیلم نسازم/ «گیتا» را تا ۱۵ فروردین کلید می‌زنم

ناصر عنصری

عنصری گفت: من تا به امروز به خاطر تردیدهایم فیلم نساخته ام ولی به هر حال باید تردید ها را کنار گذاشت و کار کرد. می دانم که در این کار شکست هم هست ولی باید امیدوار باشیم.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «گیتا» به تهیه کنندگی ناصر عنصری و مجید شیخ انصاری و کارگردانی مسعود مددی که به تازگی از شورای پروانه ساخت مجوز ساخت گرفت.

ناصر عنصری تهیه کننده این فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: فعلا در مرحله گفت و گو با سرمایه گذار هستیم و مشکلات مالی پروژه اگر حل شود از ۱۵ اسفند یا نهایتا ۱۵ فروردین پیش تولید کار را شروع خواهیم کرد.

وی در ادامه در مورد کارگردان و فیلمنامه نویس کار اظهار داشت: «گیتا» اولین فیلم سینمایی مسعود مددی خواهد بود و فیلمنامه را نیز خود او نوشته است.

عنصری تصریح کرد: من و مجید شیخ انصاری به صورت مشترک این فیلم را تهیه می کنیم و می دانیم که تولید فیلم در این شرایط خیلی سخت است و من تا به امروز به خاطر تردیدهایم فیلم نساخته ام ولی به هر حال باید تردید ها را کنار گذاشت و کار کرد. می دانم که در این کار شکست هم هست ولی باید امیدوار باشیم.

عنصری در ادامه ضمن بیان اینکه «گیتا» یک درام اجتماعی است اظهار داشت: داستان زندگی و رابطه یک مادر و فرزند را به تصویر می کشد که پیام فیلم از رابطه این دو فرد محوری در داستان بازگو می شود.

این تهیه کننده سینما در مورد لوکیشن های فیلم سینمایی «گیتا» خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه بیشتر لو کیشن ها داخلی است در همین تهران کار را آغاز می کنیم. نقش اول این فیلم مادر است و انتخاب این کاراکتر برای ما حساسیت بالایی دارد.

وی در پایان گفت: من فیلمنامه دیگری هم دارم که سال آینده آن را جلوی دوربین خواهم برد. من به جهت اینکه در این ۳۵ سال فیلمنامه های زیادی خوانده ام می دانم که این فیلمنامه اگر ساخته شود کار خوبی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.