سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

با صدور حکمی؛

یک تهیه کننده تلویزیون مدیر فرهنگسرای رسانه شد

علی احمدی رییس فرهنگسرای رسانه

طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی؛ سید علی احمدی تهیه کننده و کارگردان برنامه‌های اجتماعی و معارفی شبکه‌های سیما، به ریاست فرهنگسرای رسانه منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید علی احمدی تهیه کننده و کارگردان برنامه‌های اجتماعی و معارفی شبکه‌های سیما، به ریاست فرهنگسرای رسانه منصوب شد.

بنابراین گزارش وی تجربه‌ای نزدیک به دو دهه برنامه‌سازی در رسانه ملی دارد و آثاری همچون سریال تلویزیونی ضیافت، مجموعه برنامه‌های چراغ صاعقه، همسفر با مهتاب، سلوک آفتاب، جشن رمضان، عبرت‌های عاشورا، ماه عسل، استوا، آینه خانه و خط‌ها مقدمند، برخی از برنامه‌هایی می‌باشد که وی در رسانه ملی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

فرهنگ‌سرای رسانه از سال ۱۳۸۵ در بخشی از فضای فرهنگ‌سرای خاوران فعالیت خود را آغاز کرد. سپس در مرداد ماه سال ۱۳۸۶، با حضور شهردار تهران و با هدف ایجاد پاتوق رسانه‌ای  برای خبرنگاران و اصحاب رسانه به ساختمانی جدید در  میدان ولیعصر(عج) منتقل شد. در آذر ماه سال ۱۳۹۱ این فرهنگ‌سرا به فضایی وسیع‌تر واقع در خیابان پاسداران، میدان قبا منتقل شد که به دلیل دوری جغرافیایی از مرکز رسانه ها دسترسی بسیاری از اهالی رسانه به این فرهنگسرا از بین رفت.

شایان ذکر است پیش از این شاکر واثقی، ناصر اسدی، سید صادق پژمان و حسین ربانی غریبی ریاست این فرهنگ‌سرا را بر عهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.