یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹

هادی مقدم دوست در زاهدان کارگاه فیلمسازی برگزار می‌کند

هادی مقدم دوست

كارگاه آموزش فيلمنامه نويسی به همت انجمن سينماي جوانان در زاهدان برگزار خواهد شد و فيلمنامه نويسان زاهدان با مقدم دوست همراه می شوند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس كارگاه آموزش فيلمنامه نويسی به همت انجمن سينماي جوانان در زاهدان برگزار خواهد شد و فيلمنامه نويسان زاهدان با مقدم دوست همراه می شوند.

انجمن سینمای جوان ایران با برگزاری دوره های فیلمسازی و فیلمنامه نویسی در نظر دارد تا مدرسان حرفه ای را برای برگزاری کلاس در سراسر کشور اعزام کند تا فیلمسازان جوان کشور از تجربه آنها استفاده کنند.

 اين كارگاه با حضور هادي مقدم دوست از جمله فيلمنامه نويسان سينما و تلويزيون از چهارشنبه 30 بهمن ماه تا جمعه دوم اسفندماه برگزار مي شود هنرجويان انجمن سينماي جوانان و افرادي كه ثبت نام كرده باشند مي توانند از آموزش هاي فيلمنامه نويس «آرايش غليظ» و «بي پولي» بهرمند شوند.

هادی مقدم‌دوست  فیلمساز، فیلمنامه‌نویسی و روزنامه‌نگار است که بیشتر در حوزه فیلمنامه‌نویسی فعالیت می کند. او و حمید نعمت الله توانستند با نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «بی‌پولی» در جشنواره 27 فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را از آن خود کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.