سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

هنرمندان و جشنواره فیلم فجر

علی اکبر ثقفی: مریلا زارعی از بهترین بازیگران فیلم فجر امسال است/ جلسات پرسش و پاسخ بیشتر تزیینی هستند

علی اکبر ثقفی

علی اکبر ثقفی با بیان اینکه جشنواره امسال بازی های خوبی توسط بازیگرانی چون مریلا زارعی دیده شد اظهار داشت: یکی از مشکلات جشنواره جلسات پرسش و پاسخ است که به نظر من این جلسات بیشتر تزیینی هستند.

علی اکبر ثقفی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با فضای سی و دومین جشنواره بین المللی فجر اظهار داشت: فضای جشنواره امسال به نظزم نسبت به سالهای گذشته فضای بهتری است، البته به نظرم در مجموع تنوعی که میان فیلم هایی از کارگردان های نسل های مختلف در جشنواره وجود دارد از نقاط مثبت جشنواره است.

 

وی ادامه داد: البته فیلم هایی که در جشنواره حضور داشتند، صفر تا صد بودند و در میان آن خوب، بد و متوسط وجود داشت، من فکر می کنم که یکی از اشکالات جشنواره نوه برگزاری جلسات نقد فیلم ها است. یعنی این جلسات عمیق نیستند و تنها برای این هستند که برگزار شده باشد و در برگزاری آن هیچ هدفی دنبال نمی شود و بیشتر برنامه پرکن هستند.

 

ثقفی تصریح کرد: باید برای جلسات پرسش و پاسخ حدافل یک تا دو ساعت وفت بگذارند زیرا برای ساخت فیلم  مدت ها زحمت کشیده می شود و من فکر می کنم که این یکی از نفاط ضعف جشنواره فجر است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اکثر فیلم های جشنواره از لحاظ فیلمنامه دچار مشکل هستند ادامه داد: به جرات می گویم بیشتر فیلم هایی که در جشنواره حضور دارد از لحاظ فیلمنامه دچار مشکل هستند ولی بازی های خوبی در جشنواره دیدیم که معتقدم مریلا زارعی و صابر ابر از بهترین بازیگرانی بودند که در جشنواره امسال حضور دارند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.