یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸

همراه با بخش مستند در جشنواره فجر/

«خاطراتی برای تمام فصول» در آخرین روز جشنواره مرور می شود

لوگو جشنواره فیلم فجر

در دهمین و آخرین روز از سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، هفت فیلم در بخش مستند به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فردا و در آخرین روز از جشنواره بین المللی فیلم فجر هفت مستند در سینماحقیقت برج میلاد اکران خواهد شد. مستند «برای گونگادین بهشت نیست» ساخته غلامرضا نعمت پور در ساعت ۱۱ و مستند «خاطراتی برای تمام فصول» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی نیز در ساعت ۱۳:۳۰ به نمایش گذاشته خواهد شد. این مستند روایتی از سال ۱۳۶۲ است که پایتخت کشور اتریش، شهر وین، میزبان مجروحین جنگی بود که برای دوره درمان و بهبودی به آنجا اعزام شدند. این مجروحین در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران صدمات شیمیایی جبران ناپذیری را متحمل شده‌بودند.

 

مستند «ابرها در راهند» به کارگردانی محمدعلی فارسی در ساعت ۱۵ به نمایش گذاشته می شود. این مستند در رابطه با مسلمانان اروپا است. «زنجموره» به کارگردانی محمدحسن دامن زن نیز در ساعت ۱۶:۳۰ اکران خواهد شد، این مستند نیز در رابطه با درباره سه خانم است که یکی از این خانم ها در روستای شیروان، دیگری در مهرشهر کرج و آخرین خانم در شهر تهران زندگی می کند.

 

مستند «بیوک آقا» نیز به کارگردانی علیرضا انصاریان در ساعت ۱۸ و مستند «نیمروز ماکان» نیز در ساعت ۱۹:۳۰ به نمایش گذاشته می شود، همچنین مستند «خانه سیمین و جلال» که در رابطه با منزل این زوج فرهیخته است در آخرین روز جشنواره و در ساعت ۲۱ اکران خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.