چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵

در گفت‌وگو با سینماپرس؛

سام درخشانی: به خاطر «پایتخت۳» در سریال‌های نوروزی حاضر نمی‌شوم!

 سام درخشانی در نشست نقد و بررسی سریال «پژمان» در فرهنگسرای ارسباران

سام درخشانی درباره سریال های نوروزی و حضورش گفت: من به خاطر «پایتخت۳» نمی خواهم در سریالی بازی کنم زیرا این مجموعه تلویزیونی باعث می شود کارهای دیگر دیده نشود.

سام درخشانی؛ بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، گفت: فیلم های جشنواره امسال را ندیدم. این روزها در حال خواندن فیلمنامه ای هستم اما یک کاری که فعلا تا امروز قطعی شده را به من اعلام کردند که نام آن را جایی عنوان نکنم.

وی افزود: بازی در سریال هنوز ندارم فعلا که شب عید است و خبری هم نیست می خواهم به خودم استراحت بدهم و فعلا قصد ندارم کاری انجام دهم.

درخشانی درباره بازی در سریال های عید ۹۳ عنوان کرد: برای سریال های عید ۹۳ چند پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم که قبول نکنم یکی از دلایل هم به خاطر سریال پاییتخت ۳ است که اگر این سریال پخش شود سریال های دیگر در ایام عید دیده نمی شوند و دلیل دیگر این است که خیلی از کارهایم نزدیک به هم می شد.

وی درخصوص سریال «پاییتخت ۳» بیان کرد: این سریال عید امسال هم جای خود را در میان مخاطبان پیدا می کند زیرا نوستالژی دارد، مردم بازیگرهای این سریال را دیدند و قصه را می دادند پس سریال می گیرد و قصه خوبی هم دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.