شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵

علی پروین برای تماشای فیلم دخترش به کاخ جشنواره آمد

علی پروین سر صحنه فیلم "دربست آزادی"

علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر امروز برای تماشای فیلم سینمایی «دربست آزادی» به کارگردانی مهرشاد کارخانی که دخترش در آن به ایفای نقش پرداخته است ، به برج میلاد آمد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، علی پروین بعد از ظهر امروز برای تماشای فیلم سینمایی «دربست آزادی» به کارگردانی مهرشاد کارخانی که دخترش در آن به ایفای نقش پرداخته است ، به برج میلاد آمد.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی به کارگردانی مهرشاد کارخانی در بخش نوعی تجربه سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و این فیلم ساعت ۱۶ در هشتمین روز جشنواره فیلم فجر در برج میلاد به نمایش درخواهد آمد.

در خلاصه داستان «دربست آزادی» آمده است: دو جوان یک روز تصمیم می‌گیرند برای گرفتن طلب‌شان در شهر راهی شوند و ... 


این فیلم با بازی امید علومی، حسام شجاعی، سحر قریشی، لادن پروین، مانی حیدری، علی ظهوری، ایمان محمودی و با هنرمندی سروش صحت، رضا ناجی، کرامت رودساز و ذبیح افشار و نیز با حضور شهره قمر ساخته می‌شود. 


سایر عوامل این فیلم عبارتند از:

کارگردان : مهرشادکارخانی، تهیه‌کننده : سید محمد قاضی، مجری طرح و سرمایه‌گذار: رضا سلامی، نویسنده: مهرشادکارخانی با همکاری مجید رحیمیان، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، صدا بردار: اسحاق خانزادی، موسیقی: ستار اورکی، تدوین: فرامرزهوتهم، دستیار اول کارگردان: علی صفی‌خانی، برنامه‌ریز: روناک رنجی، طراح صحنه و لباس: علی ابراهیمی، چهره‌پردازی: نیلوفر گوهردوست و پیام عبدی، دستیاراول فیلمبردار: اکبر دهقان، گروه فیلمبرداری: مهیار پناهی وعلیرضا عرب، دستیار صدا: مهران بهروزی‌نیا، دستیار صحنه و لباس: مریم محمدپور، عکاس: مریم جوادی، منشی صحنه: فروغ غیاثوند، جانشین تولید: دانیال امینی و دستیارتولید: رضا عسکری. 
«دربست آزادی» محصول موسسه فیلمسازی موج نوپگاه است.

سی و دومین جشنواره فیلم فجر تا دوزادهم بهمن در برج میلاد برپا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.