شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰

با هنرمندان در کاخ جشنواره

نعمتی: دوست ندارم نقش تکراری بازی کنم/ در نقش بعدی مخاطبان را غافلگیر می‌کنم

آنا نعمتی در نشست خبری فیلم «انارهای نارس» در جشننواره فیلم فجر

آناهیتا نعمتی معتقد است از ابتدا که وارد سینما شده است سعی کرده است پله به پله رشد کند و هیچگاه دوست ندارد نقش های تکراری بازی کند.

آناهیتا نعمتی، بازیگر سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: امسال با فیلم «انارهای نارس» در جشنواره حضور دارم.

وی در ادامه افزود: ضمن اینکه در فیلم «ساکن طبقه وسط» ساخته شهاب حسینی به ایفای نقش پرداخته ام و در جشنواره حضور ندارد. در حال حاضر در «ما همه گناهکاریم» به کارگردانی حامد امرایی مشغول بازی هستم که این کار فعلا متوقف است.

نعمتی در ادامه افزود: از ابتدا که وارد سینما شده ام دوست داشتم پله پله رشد کنم و هیچگاه دوست نداشتم نقش های تکراری ایفا کنم.

بازیگر فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه» در ادامه در مورد نقش خود در فیلم «انارهای نارس»، اظهار داشت: نقشی که در این فیلم ایفا کرده ام، یکی از متفاوت ترین نقش هایی دوران زندگی ام است. امیدوارم براساس نظر اهالی رسانه و منتقدان که معتقد بودند بار اصلی فیلم بر دوش من است، این تجربه باعث شود تا کارهایی از این دست انجام دهم.

نعمتی در ادامه افزود: با موفقیت در این فیلم دوست دارم در نقش بعدی ام مخاطبان را غافلگیر کنم. از کارگردانان و تهیه کنندگان می خواهم که جسارت بیشتری در دادن نقش های متفاوت به بازیگران داشته باشند. این اتفاق خوب می تواند رخ دهد و لازم نیست همواره هنرپیشگان و بازیگران را در نقش های کلیشه ای و تکراری مشاهده کنیم.

بازیگر فیلم سینمایی «هیوا» در ادامه در مورد ارزیابی خود از آثار جشنواره نیز، اظهار داشت: فیلم هایی که من در جشنواره سی و دوم فیلم فجر دیده ام کارهای خوبی بوده اند و از طرف دیگر حضور کارگردانان جوان و با استعداد در این دوره از جشنواره خوشحال کننده است. امیدوارم کارگردانان نسل جدید با ایده های خوب و ایده ال های خود وارد سینما شوند و باید همه دست به دست هم دهیم تا این جوانان در سینما رشد کنند.

فیلم انارهای نارس به عنوان اولین تجربه کارگردانی مجیدرضا مصطفوی روایت کننده داستان انسی و ذبیح دو فرد شهرستانی است که در حاشیهٔ شهر و در خانه ای اجاره ای زندگی می کنند. انسی از زنی سالخورده پرستاری می کند و ذبیح در شمال شهر کارگر ساختمانی است. آنها آرزو دارند بچه دار شوند تا آنکه...

فیلم انارهای نارس شامگاه گذشته (چهارشنبه 16 بهمن ماه) با حضور بازیگرانی چون پژمان بازغی، شیوا خسرومهر، مهران رجبی، آناهیتا نعمتی، رابعه مدنی، ساقی زینتی و قطب الدین صادقی در سالن اهالی رسانه در برج میلاد برای مخاطبان اکران شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.