جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲

با هنرمندان در کاخ جشنواره

اورکی: فیلم اولی‌ها روی موسیقی وقت بیشتری می‌گذارند‌

ستار اورکی آهنگساز در نشست فیلم شورشیرین در سی امین جشنواره فیلم فجر

ستار اورکی که امسال با سه فیلم در فجر سی و دوم حضور دارد از کار با فیلم اولی ها راضی تر است و معتقد است آن ها وقت بیشتری برای فیلم های می گذارند.

ستار اورکی، آهنگساز فیلم های سینمای ایران  که بعد از ظهر  امروز در مرکز همایش های برج میلاد به سر می برد در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: امسال به سه فیلم «دربست آزادی» ساخته مهرشاد کارخانی، «پنج ستاره» ساخته مهشید افشارزاده و «خانه ای کنار ابرها» ساخته اشکان دهقانی اشکذری در فجر سی و دوم حضور دارم.

وی در ادامه در مورد سختی های کار با فیلم اولی ها نیز توضیح داد: امسال دو فیلم را با فیلم اولی ها کار کردم و از کار با آنها خیلی راضی تر هستم.

اورکی در ادامه افزود: احساس می کنم فیلم اولی ها با ما همراه تر هستند و خیلی بیشتر روی کار وقت می گذارند و جوانتر هستند و به ما اعتماد بیشتری دارند و میدان را برای من آهنگساز باز تر می کنند.

فیلم های  «اکباتان»، «ناسپاس»، «او خوب سنگ می زند»، «ریسمان باز»، «شبکه»، «کوچه ملی»، «سنگ، کاغذ، قیچی»، «تارا و تب توت فرنگی»، «پیک نیک در میدان جنگ» و ... در کارنامه آهنگسازی ستار اورکی به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.