چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲

با جشنواره فیلم فجر در برج میلاد؛

امروز «شیار 143» به برج میلاد می‌آید!

پوستر شیار143

فیلم‌های سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار در ساعت 16 و فیلم سینمایی «انارهای نارس» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در ساعت 21:30 امشب در برج میلاد به نمایش در خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس در پنجمین روز نمایش فیلم های حاضر شده در جشنواره فیلم فجر در سالن سینمای برج میلاد، در بخش سودای سیمرغ فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی عباس رافعی با مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یداله شادمانی، زهرا مرادی، علی نفیسی، حمیده صادقی، سامان صفاری، محیا دهقانی و..... در ساعت ۱۶ اکران می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: داستان این فیلم دفاع مقدسی برداشتی از رمان «چشم سوم» نوشته نرگس آبیار و داستان زندگی زنی به نام الفت است که چشم به راه فرزندش است که خبر خوشی برایش می‌رسد ولی امتحان بزرگی در پیش دارد.

این فیلم در روزهای گذشته در سینما ملت به خوبی اکران نشد و به دلیل مشکلات فنی صدای سینما ملت تماشاگران با صدای پایی فیلم را دیدند.

همچنین طبق جدول پخش در ساعت ۲۱:۳۰ شاهد فیلم سینمایی فیلم سینمایی «انارهای نارس» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در بخش سودای سیمرغ خواهیم بود.

از بازیگران این فیلم سینمایی می توان به آنا نعمتی، پژمان بازغی، مهران رجبی، قطب الدین صادقی، رابعه مدنی، شبنم معززی، مجید مشیری، شیوا خسرو مهر، محمد عباسی‌نژاد، بهاره مشیری و حامد طلانی اشاره کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آدمی که منتظر است هیچ نشانی ندارد… هیچ نشانه خاصی… فقط با هر صدایی بر می‌گردد…

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.