چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳

با هنرمندان در کاخ جشنواره

قاضیانی: نقش یک مادر را در «آزادی مشروط» بازی می‌کنم/ از بازی در «با دیگران» راضی هستم

هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی مشغول ایفای نقش در فیلم جدید حسین مهکام است و ی اندازه از کار راضی هستم و عاشق آن نقشی بودم که در این فیلم به ایفای آن پرداخته ام.

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما که شب گذشته در اختتامیه بحش بین الملل جشنواره حضور داشت در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس، در مورد ارزیابی خود از فیلم های جشنواره اظهار داشت: من در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر و در نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی «زندگی آقای محمودی و بانو» به کارگردانی سید روح الله حجازی حضور داشتم.

وی در ادامه افزود: به دلیل اینکه مشغول بازی در فیلم جدید حسین مهکام هستم، خیلی نتوانستم در جشنواره حضور پیدا کنم حتی روز گذشته نتوانستم فیلم سینمایی «با دیگران» که خودم در آن به ایفای نقش پرداخته ام را تماشا کنم.

قاضیانی در ادامه در مورد اینکه آیا «با دیگران» اثر خوبی شده است، اظهار داشت: من فیلم را ندیده اما حسم این  است که بی اندازه از کار راضی هستم و عاشق آن نقشی بودم که در این فیلم به ایفای آن پرداخته ام.

وی در ادامه افزود: تا آنجا که من اطلاع دارم اکثر فیلم های به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر برای سال گذشته است اما ما هنرمندان به امید زنده هستیم و دوست داریم اتفاقات تازه و خوبی برای فرهنگ و هنر رخ دهد.

قاضیانی در پایان در مورد نقش تازه خود در فیلم حسین مهکام نیز، گفت: طبق معمول در این فیلم هم نقش یک مادر را ایفا می کنم.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری فیلم جدید حسین مهکام  (آزادی مشروط) از 17 دی ماه در تهران آغاز شده و داستان مضمونی اجتماعی دارد و بر اهمیت توجه به زیرساخت‌های فرهنگی- اخلاقی در جامعه اشاره دارد.

از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی می توان به رامبد جوان،  شاهرخ فروتنیان، حسین پاکدل، علیرضا آقاخانی، محمد کارت، محمد علی کیانی، علیرضا مظفری، بهاران بنی احمدی و میثم غنی زاده اشاره کرد.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:

حسین مهکام نویسنده و کارگردان، کیانوش عیاری مشاور کارگردان، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، سعید ملکان طراح چهره پردازی، مسعود سلامی مدیر فیلمبرداری، محمود محمد طائمه مدیر تولید، علی ملاقلی پور برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، بابک اردلان صدابردار، کوروش پیرو عکاس، علی واله ، علی کیانی مجریان طرح و مقصود جباری تهیه کننده از دیگر عوامل این فیلم هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.