سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶

با منتقدان در برج میلاد

محمودی: «چ» بهترین فیلم چهارمین روز جشنواره است

عرب نیا و سعیدراد در فیلم چ حاتمی کیا

مصطفی محمودی منتقد سینما با بیان اینکه تا کنون پس از گذشت چهار روز در اکران فیلم ها در برج میلاد بهترین فیلم «چ» است، گفت: عوامل پشت و جلوی دوربین به خوبی چیده شده اند و دوربین و جلوه های ویژه خوبی برخوردار است.

مصطفی محمودی منتقد سینما که عصر امروز در مرکز همایش های برج میلاد به سر می برد در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فیلم سینمایی «چ» ساخته ابراهیم حاتمی کیا، اظهار داشت: در مجموع شاهد فیلم خوبی بودیم .به نظر من در این چند چهارمین روز که در سالن مطبوعات هستیم بهترین فیلم را فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا دیدم.

این منتقد و روزنامه نگار در ادامه افزود: در این چند روز در مجموعه فیلم ها به لحاظ مفهوم واقعی سینما فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا از همه موفق تر بود چرا که عوامل درست کنار هم چیده شده بودند.

عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در ادامه افزود: فیلم دارای فیلمنامه منسجمی است و کار به لحاظ کارگردانی، بازیگری، فیلمبرداری و جلوه های ویژه یکی از تاثیرگذارترین آثار این کارگردان به شمار میرود.

وی در ادامه افزود: فیلم سینمایی «چ» روایت حضور دکتر چمران در مقام نماینده دولت لبه اتفاق تیمسار فلاحی در پاوه کردستان است. دکتر وقتی می رسد که شهر در آستانه سقوط است. اصغر وصالی فرمانده پاسدار با تعدادی رزمنده تنها حافظان مردم در برابر هجوم سر تا پا مسلح ضد انقلابی به سرکردگی دکتر عنایتی است و ...

محمودی در پایان این گفت وگو، خاطرنشان کرد: حاتمی کیا در اجرای سینمایی این کار با استفاده از تجارب متعدد در گونه دفاع مقدس اوج پختگی اش را به کار برده و همان طور که عرض کردم شاهد فیلمی نفس گیر و پرتعلیق  هستیم که عوامل پشت و جلوی دوربین کنار هم خوب چیده شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.