یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲

پس از اکران فیلم «روزگاری عشق و خیانت» در کاخ جشنواره/

داوود بیدل: کار کردن در حوزه انقلاب و دفاع مقدس دغدغه همیشگی من است

داود بیدل

کارگردان فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» با بیان اینکه موضوع این فیلم جزئی از دغدغه های وی در حوزه فیلمسازی است بیان کرد: کار کردن در حوزه انقلاب و دفاع مقدس از دغدغه های همیشگی من بوده است.

داوود بیدل؛ کارگردان فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» پس از اکران این فیلم در کاخ جشنواره در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در پاسخ به این پرسش که آیا از بازخورد این فیلم راضی بودید، اظهار داشت: اکران این فیلم تازه به پایان رسیده است و هنوز نمی توانم بگویم که بازخورد در مورد این فیلم مثبت یا منفی بوده است. اما باید گفت که به هر حال هر فیلمی هم طرفدار و هم مخالف دارد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصاویر هلی شات در این فیلم توسط خودتان تصویربرداری شده است ونحوه استفاده از این تصاویر به چه ضورتی بوده، عنوان کرد: بله این تصاویر آرشیوی نبوده و توسط گروه خودمان تصویربرداری صورت گرفته است و ما از این تصاویر از ابتدا قرار بود که در تیتراژ فیلم استفاده کنیم که این کار را نیز انجام دادیم.

 

این کارگردان در رابطه با ادامه فعالیت خود در فیلم هایی با مضامین انقلاب و دفاع مقدس و در فضای فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» نیز بیان کرد: من فکر می کنم کار کردن در رابطه با موضوعاتی چون انقلاب و دفاع مقدس واجب است البته این به معنای این نیست که دوست نداشته باشم به ژانرهای دیگر ورود پیدا کنم ولی فعالیت در این حوزه جزئی از دغدغه های همیشگی من هست و اگر پیشنهاد جدیدی در این رابطه به من شود قطعا خواهم پذیرفت.

 

بیدل، در رابطه با جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: اینکه از هرطیف، قشر؛ نگاه و سلیقه در جشنواره حضور دارند اتفاق مثبتی در جشنواره هستند و به نوعی باید گفت که ویترین سینما در جشنواره کامل شده است و این مسئله قطعا به رشد سینما نیز کمک خواهد کرد.

 

این کارگردان در رابطه با فعالیت های آینده خود خاطر نشان کرد: برای سال آینده چند فیلمنامه را مطالعه کرده ام و در حال حاضر تصمیم گیری نکرده ام اما قطعا برای سال آینده یک فیلم اجتماعی را تولید خواهم کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.