یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴

کامران تفتی: منتظر اتفاقات بهتری برای «داکال» هستم

کامران تفتی

تهیه کننده فیلم سینمایی«داکال» با بیان اینکه این فیلم با ادامه یافتن روند تولید خود از ارائه به جشنواره سی و دوم فجر بازماند، عنوان گرفت: منتظر اتفاقات بهتری برای داکال هستم.

کامران تفتی در حاشیه دومین روز از جشنواره بین المللی فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با عدم حضور فیلم سینمایی «داکال» به تهیه کنندگی خودش عنوان کرد: فیلم سینمایی «داکال» در زمستان سال گذشته به کارگردانی ایمان تحسین زاده تولید شد و قرار بود که آن را به جشنواره امسال ارائه کنیم که این اتقاف رخ نداد و به جشنواره نرسید. باید بگویم منتظر اتفاقات بهتری برای این فیلم هستم.

وی در رابطه با حضور خود در جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: امسال فیلمی در جشنواره ندارم. اولین روز جشنواره هست و من نیز تنها یک فیلم دیده ام به نظرم هنوز کمی برای قضاوت زود است اما همین که چرخ سینما در حال چرخیدن است لذن بخش است و جشنواره موجب رونق دوباره شده است.

گفتنی است داستان فیلم سینمایی «داکال» در رابطه با یک باغبان است که به صورت مخفیانه و به دور از چشم صاحب باغ و ویلا که در تهران است آنجا را اجاره می دهد و در همین میان یک روز پسر صاحب باغ با دو دختر به صورت سر زده وارد آنجا شده و از موضوع اجاره دادن باغ توسط باغبان مطلع می شود...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.