دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲

امروز با جشنواره تئاتر فجر/

شلیک «گلوله‌های بی‌صدا» در خانه نمایش

گلوله های بی صدا

دهمین روز سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر امروز، هفتم بهمن ماه در بخش صحنه‌ای با اجرای 13 نمایش ادامه پیدا می‌کند که یکی از آنها نمایش «گلوله‌های بی‌صدا» به نویسندگی و کارگردانی افشین ناصری در خانه نمایش است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، تالار وحدت امروز میزبان آخرین اجرای نمایش «سقراط» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی است که در ساعت 18 و در یک سانس در قالب بخش مسابقه بین‌الملل و مرور تئاتر ایران در سال 92 روی صحنه می‌رود. «اپرای عروسکی لیلی و مجنون» به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب‌پور برای ششمین روز متوالی، ساعت 19 در تالار فردوسی اجرا می‌شود.

 

تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر نیز امروز ساعت 19 میزبان نمایش «طلسم صبح گل» به کارگردانی قطب الدین صادقی است. نمایش «شطرنج با ماشین قیامت» بر اساس داستانی از حبیب احمدزاده با کارگردانی شاهین صیادی از کانادا در در دوسانس 18 و 20:30 و در قالب مسابقه بین‌الملل و تئاتر ملل در تالار چهارسو مجموعه تئاتر اجرا می‌شود. نمایش «ماضی استمراری» نیز امروز در ساعات 17:30 و19:30 در تالار قشقاییی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

 

همچنین نمایش «بذار یه امشب» نیز به کارگردانی فتحی و برجی نیز در ساعات 17 و19 در تالار سایه به روی صحنه می رود. کارگاه نمایش نیز در این روز میزبان نمایش «بی بری» به کارگردانی علیرضا داوری در ساعات 16:30 و 18:30 خواهد بود. نمایش «مکبث» به کارگرانی شهاب آگاهی در ساعات 18:30 و 20:30 در تالار حافظ اجرا خواهد شد.

 

نمایش «هملتک» به کارگردانی افق ایرجی در تماشاخانه سنگلج در دو سانس 17:30و19:30  روی صحنه می‌رود.تالار هنر نیز امروز میزبان نمایش «عالیه» به کارگردانی عبدالرضا سواعدی در دو سانس 17 و 19 به روی صحنه می رود. نمایش «باغبان مرگ» نوشته محمد چرمشیر به کارگردانی آروند دشت‌آرای در دو سانس 18 و 20:30 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

 

خانه نمایش نیز امروز میزبان نمایش «گلوله‌های بی‌صدا» به نویسندگی و کارگردانی افشین ناصری در دو سانس 16:30 و18:30  اجرا می‌شود. همچنین نمایش «ملپامنی»به کارگردانی بابک مهری نیز ساعت 19:30 در تماشاخانه آو به روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.