سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱

انتشار شماره دوم خبرنامه داخلی سینمای خانگی ایران/

از بررسی عملکرد دولت جدید در عرصه نمایش خانگی تا حضور موسسات ویدئو رسانه در فیلم فجر

مجله نمایش خانگی

دومین شماره ماهنامه «نمایش خانگی» در سال اول تولید خود دی ماه 92 در 15 صفحه، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در دومین شماره ماهنامه «نمایش خانگی» که دی ماه 92 منتشر شده است موضوعاتی از قبیل: حضور پررنگ موسسات ویدئو رسانه در جشنواره فیلم فجر امسال، شوخی های مدیری وارد بازار شد، بررسی اجمالی بازار پخش آذر ماه در شبکه نمایش خانگی، گفتگو با سعید جابری انصاری؛ دبیر ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت ارشاد، بررسی موضوع هولوگرام بر روی محصولات شبکه ویدئویی، نمایش خانگی؛ رقیب یا مکمل سینما، گفتگو با حسین مسافرآستانه؛ مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری، با محمد نیلی احمدآبادی؛ نماینده پخش در اصفهان، گفتگو با محمدمهدی جعفری درباره موسسه فرهنگی هنری قرن 21، گزارش نمایش خانگی از سریال «شاهگوش»، بررسی عملکرد دولت جدید در عرصه نمایش خانگی در 100 روز نخست، گزارش نمایش خانگی از مسابقه سازی در شبکه ویدئویی و پنج پیشنهاد منتقدان برای کمپانی های عرضه کننده فیلم خارجی

 

مجله نمایش خانگی

حضور پررنگ موسسات ویدئو رسانه در جشنواره فیلم فجر امسال

با پیگیری هیات مدیره اتحادیه، موسسات ویدئورسانه در جشنواره امسال حضور پررنگی خواهد داشت. به گزارش نمایش خانگی اواخر آذر ماه دکتر حمیدرضا نوروزی رییس هیات مدیره اتحادیه با دکتر داروغه زاده قائم مقام و مسعود احمدیان مدیر اجرایی سی و دومین جشنواره فیلم فجر دجلسه ای مشترک داشت و به همکاری و حضور موسسات ویدئو رسانه تاکید داشت. ...

شوخی های مدیری وارد بازار شد

بعداز ظهر شنبه؛ 14 دی ماه نخستین بخش «شوخی کردم» رونمایی شد. مجموعه ای که از 16 شهریور کلید خورد و به عنوان ششمین کار مهران مدیری در شبکه و بیست و یکمین اثر او به شمار می آید. ...

بررسی اجمالی بازار پخش آذر ماه در شبکه نمایش خانگی

حسین حاجی بیگی: مثل اینکه باید به این فراز و فرودهای شبکه خانگی عادت کنیم، بعضی اوقات از در و دیوار فیلم می بارد، گاهی نیز عنواین به شیوه قطره چکانی توزیع می شوند. ...

گفتگو با سعید جابری انصاری؛ دبیر ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت ارشاد

سعید جابری انصاری: صاحبان اثر، اقدامات امنیتی را جدی بگیرند

پس از آنکه مسئولیت مستقیم مبارزه با قاچاق و کپی محصولات فرهنگی بر عهده دولت گذاشته شد، سعید جابری انصاری به عنوان دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی، هنری وزارت ارشاد اسلامی از وزیر سابق حکم گرفت. ...

بررسی موضوع هولوگرام بر روی محصولات شبکه ویدئویی

میلیاردها تومان درآمد حاصل از هولوگرام سهم چه کسی می شود؟

صبا شادور: هنوز بحث جلوگیری از عرصه آثار فرهنگی غیر مجاز در شبکه ویدئویی ادامه دارد و به نظر می رسد راهکارها ایده آلی برای توزیع محصولات قاچاق پیدا نشده است. ...

نمایش خانگی؛ رقیب یا مکمل سینما

حمیدرضا نوروزی: یکی از بحث برانگیزترین موضوعات دهه اخیر تاثیر بازار نمایش خانگی بر مخاطبین سینما بوده است. بسیاری از تهیه کنندگان، صاحب آثار و کارگردان های سینمای ایران بر این باور هستند که توزیع و انتشار فیلم های ایرانی با قیمت سه هزار تومان باعث می شود که مخاطب سینمای ایران ریزش پیدا کند...

گفتگو با حسین مسافرآستانه؛ مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری

حسین مسافرآستانه: نه دولتی هستیم نه مانعی برای تشکل های خصوصی

بهمن عبداللهی: همانطور که انتظار می رفت با استقرار مدیران دولت یازدهم در سازمان سینمایی، مدیر عامل جدید برای موسسه رسانه های تصویری معرفی شد. ...

با محمد نیلی احمدآبادی؛ نماینده پخش در اصفهان

محمد نیلی احمدآبادی: کپی های غیر مجاز به صورت مویرگی توزیع می شود

تا زمانی که پخش سوپر مارکتی یا همان توزیع مویرگی راه اندازی نشده بود، افراد مختلفی در تهران و شهرستان ها و در قالب عمده فروشی، محصولات فرهنگی هنری را عرضه می کردند. ...

گفتگو با محمدمهدی جعفری درباره موسسه فرهنگی هنری قرن 21

محمدمهدی جعفری: اصل کار ما روی آثار سینمایی خارجی است

یکی از موسساتی که همواره نام آن را در یک دهه گذشته شنیده ایم، « موسسه فرهنگی هنری قرن 21» است. ...

گزارش نمایش خانگی از سریال «شاهگوش»

زورآزمایی حرفه ای ها با قاچاق؛ کدامیک غلبه می کنند؟

نگار حسینی: چند سالی است که تب سریال سازی در شبکه خانگی بالا گرفته و برخی از کارگردان های مطرح تلویزیون تلاش کردند تا توانایی شان را در این مدیوم نیز امتحان کنند. ...

بررسی عملکرد دولت جدید در عرصه نمایش خانگی در 100 روز نخست

سیزدهم دی ماه صدمین روز فعالی سازمان سینمایی دولت جید با سکانداری دکتر حجت الله ایوبی به شمار می آید. در این 100 روزه اتفاقات خرد و کلان زیادی در حوزه سینما روی داده است...

گزارش نمایش خانگی از مسابقه سازی در شبکه ویدئویی

استقبال و مشکلات تولید در کنار هم

نگار حسینی: با پیشرفت شبکه های مجازی و ماهواره ای در سال های اخیر دستررسی مردم به انواع برنامه های سرگرم کننده بیشتر شده است. «مسابقه» یکی از همین برنامه های جذاب است که عمدتا در شبکه های تلویزیونی مخاطبان را پای گیرنده ها می نشاند و آن ها را در رقابت شرکت کنندگان شریک می کند. ...

پنج پیشنهاد منتقدان برای کمپانی های عرضه کننده فیلم خارجی

بنفشه غلامی: ارائه برنامه های ویژه در یک DVD، حذف تبلیغات، تولید دو نسخه «فیلم» و «فیلم +برنامه های جانبی»، ایجاد امکان دانلود کردن، همخوانی با همه دستگاه ها

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.