یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱

همراه با جشنواره تئاتر فجر/

از «دایی وانیا» در تئاتر شهر تا «خون و گل سرخ» در تالار حافظ

دایی وانیا

دومین روز از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر همراه با اجرای 11 نمایش در تالارهای شهر تهران خواهد بود. از جمله این نمایش ها می توان به «دایی وانیا» به کارگردانی اکبر زنجانپور و «خون و گل سرخ» به کارگردانی بهزاد فراهانی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، امروز، 29 دی ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر نمایش «دایی وانیا» به کارگردانی اکبر زنجانپور در ساعت 19 به روی صحنه خواهد رفت. تالار چهارسو در ساعت 18 و 20:30 و تالار قشقایی نیز در ساعات 17:30 و19:30 به ترتیب با نمایش های «دور از دسترس اطفال نگهداری شود» به کارگردانی مهدی پاشایی و «یوبیتسومه» به کارگردانی نیما نادری میزبان علاقمندان خواهد بود.در تالار سایه نیز نمایش «پرسه در لابه لای فریم های...» در ساعت 16:30 و18:30 اجرا خواهد شد. در کارگاه نمایش امروز نمایشی اجرا نمی شود.

 

تالار وحدت نیز نمایش «سقراط» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی در ساعات 18 و20:30 اجرا خواهد شد. نمایش «رابینسون و کروزو» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی در تالار هنر در ساعات 17 و 19 به روی صحنه خواهد رفت. تماشاخانه سنگلج امروز اجرایی نخواهد داشت.

 

خانه نمایش و تالار حافظ نیز به ترتیب میزبان نمایش های «آسمان روزهای برفی» به کارگردانی مهیار عسگری در ساعات 16:30 و18:30 و «خون و گل سرخ» به کارگردانی بهزاد فراهانی در ساعات 18 و 20 خواهد بود.

 

در سالن استاد ناظر زاده کرمانی و استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر دو نمایش «آردلیون» و «درشوره زار» به کارگردانی ژیرایر داداشیان و حسین کیانی، در ساعات 17؛ 19و 20:30 اجرا خواهند شد و نمایش افسونگر به کارگردانی مصطفی کوشکی نیز در ساعت 17و19 در تالار استاد انتظامی اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.