دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶

مؤتمن: ترجیح می‌دهم درباره «سایه روشن» اهالی رسانه داوری کنند

فرزاد موتمن درنشست آسیب شناسی سینمایی دینی

موتمن گفت: صحبتی با من شده که فیلم «سایه روشن» به جای بخش رقابتی را در بخشی با عنوان نوعی تجربه شرکت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم «سایه روشن» فرزاد موتمن که امسال  پس از مدتها در جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است از بخش رقابتی جشنواره فجر کنار گذاشته شد و اخباری مبنی بر حضور این فیلم در بخش‌ نوعی تجربه جشنواره امسال شنیده می شود.

این کارگردان در گفت و گو با خبر نگار سینماپرس گفت: من ترجیح می دهم در حال حاضر صحبتی در این باره نداشته باشم و از منتقدین و روزنامه نگاران و خبرنگاران می خواهم اگر فیلم در بخشی از جشنواره به نمایش در آمد فیلم را ببینند و درباره آن قضاوت کنند. صحبتی با من شده که فیلم را در بخشی با عنوان نوعی تجربه شرکت دهم و احتملا در این بخش فیلم نمایش داده خواهد شد.

موتمن اظهار داشت: من هیچگاه برای جایزه و جشنواره فیلم نساخته ام .مهم این است که فیلم دیده شود. مخاطبان این فیلم را خواهند دید و در مورد آن قضاوت خواهند کرد.

«سایه روشن» نوشته امیر افشار است که محمد رضا فروتن، شقایق فراهانی، الهه استیری، سونیا اسپهروم در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

«سایه‌ روشن» داستان مرد میانسالی به نام رامین (محمدرضا فروتن) است که دچار فراموشی شده و خانمی(شقایق فراهانی) به او کمک می‌کند که حافظه‌اش را به دست آورد. «سایه روشن» فیلم عاشقانه‌ای است و به گفته موتمن تریلری روانشناسانه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.