دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲

«پرواز در ارتفاع صفر» سالور هفته آینده کلید می‌خورد

محمد نشاط در مراسم ضیافت افطار انجمن تهیه کنندگان سینمای ایران

محمد نشاط از کلید خوردن سریال جدید سامان سالور در 10 روز آینده خبر داد.

«محمد نشاط» تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: با فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» به کارگردانی جهانگیر الماسی را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارم.

تهیه کننده «رنج و سرمستی» در ادامه افزود:  قرار است سریال «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی سامان سالور که به اوایل جنگ می پردازد را ظرف ده روز آینده و به محض تامین بودجه از سوی سیما فیلم  کلید بزنیم.

تهیه کننده «پرتقال خونی» در ادامه در مورد بازیگران این سریال، گفت:  مهدی پاکدل، بهنوش طباطبایی، پروز فلاحی پور، گلاره عباسی، کوروش سلیمانی، سمیرا حسن پور، بهاره رهنما و ... در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

وی در ادامه در مورد لوکیشن ها کار نیز توضیح داد: پایگاه شکاری تهران، اصفهان، دزفول لوکیشن های اصلی نظامی این کار هستند و 60 درصد صحنه ها عملیات هوایی است.

تهیه کننده «بی خداحافظی»  در ادامه در مورد مدت زمان فیلمبرداری نیز توضیح داد: ما 105 روز فیلمبرداری برای این کار تدارک دیده ایم.

بنابراین گزارش، این مجموعه که با مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید می شود به روایت زندگی یک خلبان جنگی می پردازد  که در ابتدای جنگ متوجه می شود که نامزدش به بیماری قلبی مبتلا است و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند.

این سریال در 7 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده است. گروه تمام بازیگران و عوامل پشت صحنه را نهایی کرده اند.

«پرواز در ارتفاع صفر» به تهیه کنندگی محمد نشاط در گروه سریال های تلویزیونی سیما فیلم تهیه می شود.

«رنج و سرمستی»، «بی خداحافظی»، «پرتقال خونی»، «قرنطینه» و «هدف اصلی» در کارنامه تهیه کنندگی محمد نشاط به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.