شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹

پوستر اسکار 2014 رونمایی شد

اسکار

پوستر اسکار 2014 امسال با تصویری از مجری این مراسم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرسبه نقل از سایت آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار، پوستر رسمی جوایز آکادمی 2014 با تصویری از الن دی جنرس که امسال به عنوان مجری در این دوره از مراسم حضور دارد رونمایی شد. در این پوستر الن دی جنرس میزبان این دوره از جوایز اسکار در حالی که روی زمین نشسته، یک تندیس اسکار را نیز به دست دارد. پیش ار این لوگوی این دوره از جوایز نیز منتشر شده است که می توانید این لوگو را در حرف A کلمه Oscar دید.

گفته می شود مراسم اسکار 2014 به صورت زنده از شبکه ABS پخش خواهد شد و نامزدهاي هشتاد و ششمين دوره از جوايز آكادمي اسكار روز پنج شنبه 16 ژانويه در ساموئل گلدوين تيه تر لس آنجلس اعلام مي شوند.

 

پوستر اسکار 2014

جوايز آكادمي نيز طي مراسمي كه روز دوم مارس در تالار «دالبي تيه تر» هاليوود برگزار مي شود ، به برگزيدگان اعطا خواهد شد. «الن دي جنرس» براي  دومين بار ميزباني اين مراسم را به تهيه كنندگي «كريگ زادان» و «نيل مرون» بر عهده دارد.

دی جنرس برای دومین بار است که به عنوان میزبان جوایز اسکار انتخاب شده است. او در سال 2007 نیز این سمت را پذیرفته بود.

جایزه آکادمی که به‌طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود.جایزه ی اسکار یکی از نه جایزه از جایزه های آکادمی می باشد. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسطلوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد.

اولین مراسم اسکار در روز پنجشنبه، ۱۶ مه ۱۹۲۹ در هتل روزولت در هالیوود، کالیفرنیا به افتخار فیلم‌های برجستهٔ سال ۱۹۲۷ و ۱۹۲۸ برگزار شد.هشتادوپنجمین مراسم جایزه اسکار در ۲۴ فوریه ۲۰۱۳ در سالن دالبی در هالیوود، لس‌آنجلس انجام شد. ست مک‌فارلن برای اولین بار اجرای این مراسم را بر عهده داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.